D. h. lichyi
hij zal zijn mannetje heus wel staan
leuk hoor. 

de eerst 2 vrouwtjes zijn actief geworden
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Als dat geen nageslacht wordt !!!
na veel tegenslag, een paar larven die gestorven zijn, het mannetje dat stierf vlak na dat hij actief werd,
een vrouwtje die stierf nog voor ze kon paren en een deel poppen die rot zijn geworden heb ik toch nog wat goed nieuws
dankzij tom (bahamut) heb ik momenteel toch nog 2 van mijn vrouwtjes die gepaard hebben met een man van hem en nu bezig zijn met eitjes te leggen.
en om het goede nieuws nog wat beter te maken: ik heb deze ochtend een leuke verrassing gevonden
een vrouwtje die stierf nog voor ze kon paren en een deel poppen die rot zijn geworden heb ik toch nog wat goed nieuws
dankzij tom (bahamut) heb ik momenteel toch nog 2 van mijn vrouwtjes die gepaard hebben met een man van hem en nu bezig zijn met eitjes te leggen.
en om het goede nieuws nog wat beter te maken: ik heb deze ochtend een leuke verrassing gevonden
Leuk! Erg mooie kever
Hoe komt het trouwens dat de poppen rot waren. Hield je ze erg vochtig? Zou niet graag hetzelfde meemaken natuurlijk 

Dat doe je leuk jeroen, keep it up!
0.0.4 dynastes satanas
0.0.2 dynastes hercules morishimai
0.0.2 dynastes hercules morishimai
Dat ziet er erg goed uit Jeroen. Dit mannetje is reeds wat groter he?
Hij heeft reeds de typische kenmerken van een D. h. lichyi!
Hij heeft reeds de typische kenmerken van een D. h. lichyi!
er waren 2 poppen rot geworden omdat ik die wat te vochtig had gehouden maar ik had er ook die hun cocon tegen de bodem gemaakt hadden en rot zijn geworden door wat condens dat zich had gevormd tussen de pop en de bodem (substraat was niet te vochtig). het was trouwens maar een klein rot plekje. had ik de cocons een paar dagen eerder gecontroleerd zouden ze misschien niet rot geworden zijn.
dit mannetje is 8,5 cm het vorige was iets van een 6-6,5 cm dacht ik
dit mannetje is 8,5 cm het vorige was iets van een 6-6,5 cm dacht ik