Om eens met het vragen te beginnen...
1. Bij Kreca, een voedseldierenwinkel, verkopen ze de zogenaamde "Pachnoda butana". Kan het kloppen dat dit een foute benaming is voor de P. m. peregrina? Want ze verkopen ze héél goedkoop (zie hier), dus dat zou mooi uitkomen. Zo nee, maakt het veel verschil in verzorging?
2. Is het handig om een populatie te beginnen met larven/kevers die als voedseldier zijn bedoeld? Ik lees hier en daar dingen over mijten enz., en ik weet dus niet zeker welke kwaliteit ik daar kan verwachten...
3. Ik zie dat de meeste mensen kevers van verschillende fasen in verschillende bakken houden. De bak die mogelijk beschikbaar is is een terrarium/paludarium (waterhoogte max 10-15cm) met een bruikbare ruimte van 120×40×50. is het mogelijk om hierin alle fasen tegelijk te houden?
4. Deze bak is wel groter dan gemiddeld voor Pachnoda's, is het misschien ook mogelijk om wat makkelijke maar grotere keversoorten te houden? Dan alsnog wel met alles in één bak... Zo nee, zou ik dan misschien nog een of meer andere kleine soorten erbij kunnen zetten?
5. Klopt het dat een bak, eenmaal draaiend, niet veel regelmatig onderhoud nodig heeft? Af en toe de bodem vervangen waarschijnlijk, en natuurlijk eten beschikbaar houden, maar verder?
6. Beetje rare vraag misschien, maar hoe pak je zo'n beest nou precies op?

Zo, volgens mij is dat al heel wat. Eerst dit maar eens, en dan later nog maar eens verder kijken.