Dank
Ohja, is het kevervirus aan het oprukken? Soort Griepepidemie
Bovenstaande post heb ik op mijn telefoon getypt maar ik zal nu alsnog even de dieren voorstellen. Zijn toch belangrijk voor me
De fretten Flea en Vlooi. Worden in maart 4 jaar oud en zijn van pup af aan bij ons.
De katten Mango, Wolf, Seb en IX (zeg: Iks). Jaja, vier stuks
Mango en Wolf zijn van juli 2008 en gevonden als weeskittens ergens in een tuin in toen ze een week of 2 waren. Zijn toen met de hand grootgebracht in een 'gastgezin'. Zijn dus erg mensgericht en vooral Wolf is echt mijn maatje. (Mango trekt meer naar vriend toe

).
Seb is een Oosters Korthaar van 11-11-'08 in de (prachtige) kleur cinnamon. Geboren bij een cattery in Bergen op Zoom en met 13 weken bij ons gekomen. Echte schootplakker en stapelaar (ligt graag op de andere katten of op mij), een echte goedzak en af en toe een kletser, en erg gefixeerd op (mensen)eten
En dan de nieuwste telg IX. Hij is bij ons sinds oktober dit jaar. Hij is een prachtige Turkse Angora kater. We hadden hem al eens gezien toen we op bezoek waren bij de cattery waar hij woonde en geboren was. Hij sprong toen echt in m'n armen en ik was dus echt verliefd. Toen ik hoorde dat hij herplaatst moest worden was al snel duidelijk waar hij zou gaan wonen en is de fokster hem hier komen brengen. Echt een lieve knuffelvent, en een goede verseter! (hij krijgt voornamelijk prooidieren en vers vlees uit de diepvries).
Verder heb ik nog 2 knaagdieren; een Roborovski hamster genaamd Olav en een dikstaartgerbil genaamd Henry
Ik weet niet of het in dit hoekje mag maar kan altijd wat foto's toevoegen