Nieuwe ronde, nieuwe kansen

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Koen
Chalcosoma chiron

Nieuwe ronde, nieuwe kansen

Bericht door Koen »

Hoi allemaal,

Zoals wel te zien is aan m'n berichtenaantal en registratiedatum, was ik hier geen onbekende een hele tijd terug (tot eind 2013 zie ik).
Ik ben dus Koen en ondertussen wat wijzer dan toen, hoop ik, ouder is in ieder geval wel gelukt.

Vorig jaar op vivarium begon het toch weer te kriebelen (ik was er ivm zeeaquariumdeel en toch even een rondje op het insectenplein gedaan aangezien ik ooit een filmpje voor 1 van de eerdere edities had geknutseld voor het forum, in windows moviemaker, echt beschamend als je die nu ziet kwa kwaliteit😂) en toen heb ik ook weer kort met Pim gesproken. Maar toen zat ik nog in een studentenwoning dus had ik geen plek om weer te beginnen.
Nu heb ik ondertussen een eigen plek gevonden welke langzaam op een huis begint te lijken en ik had me dus ook voorgenomen om niets te kopen op vivarium dit jaar, behalve als er Eudicella gralli hubini zouden zijn. Dat was toch altijd wel 1 van mijn favoriete soorten toen ik nog volop kweekte in mijn schooltijd, maar ik kwam dus tot de ontdekking tijdens het gesprek met Pim dit weekend dat deze nu toch een stuk slechter te krijgen zijn. Oftewel de zoektocht is nu begonnen en ondertussen staan er dus ook alvast wat lijntjes open. Helaas nog weinig positief nieuws, maar dat moet uiteindelijk vast goedkomen. De stelling voor in het hobbyhok is nog onderweg, dus ik heb de tijd, en kevers kweken en houden is toch ook wel een kwestie van geduld hebben (heeft het ook gemeen met een zeewateraquarium).

Dus hopelijk kan ik binnenkort weer verder waar ik 12 jaar geleden gebleven ben, en ben ik niet helemaal beperkt tot de boekenkast in de slaapkamer in het ouderlijk huis.

Groeten,
Koen
Plaats reactie