Hoi,
Ik ben Niels en ik ben een 19 jarige met een hele collectie ongewervelden. Reuzenslakken, roofwantsen, vogelspinnen, zweepspinnen, 4 soorten kakkerlakken, 9 soorten miljoenpoten enz...
Nu heb ik een Hercules kever gekregen van iemand en zou ik graag ook meer in de grote kevers kweken ik heb al rozenkevers die goed kweken voor me. Maar dit is natuurlijk heel anders dan de grotere.
Daarom ben ik hier voor wat meer bij te leren.
Wie ben ik
Welkom en heel veel plezier en een leerzame tijd gewenst!
Hallo Niels,
Welkom op het forum.
Leuk dat je al zoveel ongewervelden hebt. Dat zal wel een heel werk zijn.
Kweken met Herculeskevers kan echt heel gaaf zijn, weet ik uit ervaring. Vroeger was het voor mij heel teleurstellend, omdat de kweken niet wilden lukken. Nu gaat het juist erg goed. Echt heel leuk. Doe hier vooral veel kennis op en hopelijk gaan de grotere soorten bij jou dan ook goed.
Heel veel plezier hier.
Pim
Welkom op het forum.
Leuk dat je al zoveel ongewervelden hebt. Dat zal wel een heel werk zijn.
Kweken met Herculeskevers kan echt heel gaaf zijn, weet ik uit ervaring. Vroeger was het voor mij heel teleurstellend, omdat de kweken niet wilden lukken. Nu gaat het juist erg goed. Echt heel leuk. Doe hier vooral veel kennis op en hopelijk gaan de grotere soorten bij jou dan ook goed.
Heel veel plezier hier.
Pim
Hoi Niels, welkom!
Leuk dat je met zoveel beestjes bezig bent!
Bij de caresheets staat een goede handleiding die je voor Herculeskevers kunt gebruiken.
Veel plezier op het forum!
Leuk dat je met zoveel beestjes bezig bent!
Bij de caresheets staat een goede handleiding die je voor Herculeskevers kunt gebruiken.
Veel plezier op het forum!