mijn naam is wilco en woon in friesland
na dat ik een 2 jaar een aantal kevers gehad heb(rozenkevers) en nu ik stage loop in een reptielen insectenhuis begint het weer helemaal bij mij te kriebelen om ook weer kevers te nemen. nu wil ik me dan ook weer gaan inlezen om te kijken welke soort ik wil en of die te krijgen is.. ik hoop dan ook weer veel tips en weetjes op te doen zodat ik weer kan starten met deze prachtige hobby.
voor de rest houd ik meerdere soorten sub tropische vissen en gekko's
groeten wilco
hallo ieder
Hoi Wilco,
Welkom op dit keverforum, de juiste plek als je meer wilt weten van kevers houden en kweken. Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Veel plezier.
Groeten,
Pim
Welkom op dit keverforum, de juiste plek als je meer wilt weten van kevers houden en kweken. Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Veel plezier.
Groeten,
Pim
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Ha Wilco en welkom ! Je loopt stage ? Dierenopleiding ? Niet dat ik nieuwsgierig ben hoor... Nheeee 

Hallo en welkom hier op dit forum
welkom
@ hansje pansje
ja ik loop stage in reptielenhuis/insectenhuis. ik ben nu straks derde jaar dierverzorging en hoop na nog 1 jaar afgestudeert te zijn hierin
grt
ja ik loop stage in reptielenhuis/insectenhuis. ik ben nu straks derde jaar dierverzorging en hoop na nog 1 jaar afgestudeert te zijn hierin
grt
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Is dat de Land en tuinbouw ?! Weet je al welke keversoort je wilt gaan houden ? Waarom ben je er eigenlijk mee gestopt ?
Zoals je kunt zien is ons Hansje helemaal niet nieuwsgierig.
Welkom Wilco, ik neem aan dat ze in het insectenhuis ook flink wat kevers hebben zitten? Is je stageplek niet geïnteresseerd in het aanbieden van hun kweekoverschot? Dat kan ook voor ons forum erg interessant zijn!

Welkom Wilco, ik neem aan dat ze in het insectenhuis ook flink wat kevers hebben zitten? Is je stageplek niet geïnteresseerd in het aanbieden van hun kweekoverschot? Dat kan ook voor ons forum erg interessant zijn!
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.