Hallo iedereen

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
Pabl0°D
Ei

Hallo iedereen

Bericht door Pabl0°D »

Ik ben Pablo (21 jaar) en ben nog een groentje als heb om kevertjes gaat (meer reptielenfanaat). Ik woon in West-Vlaanderen (België). Volgend jaar ga ik op kot en ik zou graag enkele kevertjes hebben tegen dan om mee te nemen :) Bij deze dus een oproep: ik zoek engerlingen van gemakkelijke soorten. (Iemand in de buurt met Pachnoda spp. of Chlorocala africana spp.?)

mvg,
Pablo
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima

Bericht door Hansje Pansje »

Welkom Pablo ! Wat voor reptielen heb je ? Keverlarven kunnen overigens ook prima verzonden worden ! ;) Wat en waar ga je studeren :)
Pabl0°D
Ei

Bericht door Pabl0°D »

Bedankt voor de info Hansje Pasje. Wel, nu heb ik (bijna) mijn drie bachelorjaren agro- en biotechnologie afstudeerrichting dierenzorg afgemaakt. Volgend ja ga ik naar Leuven om daar Biologie te doen (heb vrijstellingen), mijn kot staat al vast. Reptielen heb ik voor het moment niet in huis (ga toch op kot, niet veel thuis en zo). Ik heb vroeger wel nog groene leguanen gehad. Ik ben al lang in reptielen geïnteresseerd (eigenlijk heel mijn leven al :p) en voor het moment loop ik stage (30dagen) in het Serpentarium (Blankenberge). Verlanglijstje reptielen:

-Dracaena guianensis - kaaimanteju
-Shinisaurus crocodylurus - krokodilhagedis
- Varanus acanthurus - stekelstaartvaraan
- Epicrates cenchria cenchria - rode regenboogboa

En nu zou ik dus graag aan kevertjes beginnen :)

mvg,
Pablo
Pim
Beheerder
Beheerder

Bericht door Pim »

Hoi Pablo,

Welkom op het forum! Je hebt inmiddels toegang tot de rest van het forum en daar kan je ook vragen om wat keverlarven. Momenteel heb ik zelf Pachnoda sinuata larven in de aanbieding als je wilt. Laat maar horen. Heel veel plezier op het forum.

Groeten,

Pim
Plaats reactie