Kuiken kadavers zijn hier bij de meelwormen erg in trek. Mijn kat is kieskeurig, om vind de darmen niet lekker. Vaak laat ze ook 1 klauw staan. De meelwormen eten de darmen op, maar de klauw kunnen ze niet eten, ze komen niet door de huid heen met hun kaken. Ook botjes laten ze staan. Maar als brokken beter zijn dan kan ik die wel bij de dierenwinkel halen.
De bladeren kun je gewoon van buiten halen begreep ik in andere topics op het forum?
Wow, 3 jaar.

Wat een lange tijd voor een insect om volwassen te worden. Je zou zeggen dat zo op die manier, vooral in de natuur, verschrikkelijk kwetsbaar zijn!
Je hebt gelijk, die Cetoniinae soorten zijn inderdaad ook erg mooi. Amaurodes passerini linnei, Dicranocephalus wallichi bourgoini en Eudicella morgani vind ik vooral prachtig.
Als het beter is zal ik inderdaad beginnen met Pachnoda marginata. Ik zie, als ik foto's van ze opzoek, dat er veel kleuren en patronen variaties voor komen. Al zijn het wel allemaal geel-tinten. Ontstaan deze variaties vanzelf, of moet je ze hiervoor selectief kweken?