Even voorstellen!

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
Tungsten
Ei

Even voorstellen!

Bericht door Tungsten »

Hallo,

Ik ben Jonas, afkomstig uit West-Vlaanderen, België. Ik ben chemist van opleiding, maar ben tevens altijd al gefascineerd geweest door biologie. Vroegere interesses gingen voornamelijk uit naar Lepidoptera maar nu is het tijd voor iets nieuws.

Ik start binnenkort met mijn eerste kevers, en heb gekozen voor Cyprolais aurata. Ik heb hier op het forum al heel wat informatie gevonden wat betreft de kweek en verzorging van deze soort.

Ik ben er zeker van dat ik ook in de toekomst nog heel wat zal bijleren van de andere hobbyisten en kenners hier.
Koen
Chalcosoma chiron

Bericht door Koen »

Welkom.
Pim
Beheerder
Beheerder

Bericht door Pim »

Hoi Jonas,

Welkom op het forum! Zoals je ziet gaat het toegang geven soms heel erg snel. ;)

Leuk dat je met Cyprolais aurata gaat beginnen. Omdat je jezelf voorgesteld hebt, heb je nu toegang tot de rest van het forum. Heel veel plezier!

Pim
jonas
L1

Bericht door jonas »

Tungsten schreef:Hallo,

Ik ben Jonas, afkomstig uit West-Vlaanderen, België.
Tot zover had ik een 'wtf-momentje' :o Ik kom namelijk ook uit West-Vlaanderen en misschien had je het al gezien aan m'n forumnaam, maar ik heet ook Jonas. Mocht je toevallig van Koekelare zijn, dan vrees ik dat we dezelfde persoon zijn :p

en bij deze: Welkom!
andries
L2

Bericht door andries »

Welkom :)
-psg 195,270
-pachnoda marginata peregrina
-Archispirostreptus gigas
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima

Bericht door Hansje Pansje »

Welkom op het forum Jonas ! Ha ha een populaire naam daar in Belgie ! Leuk soort waar je voor gekozen hebt ! Je zult er ongetwijfeld veel plezier van gaan hebben :D
Sharon
Parend imago

Bericht door Sharon »

jonas schreef:
Tungsten schreef:Hallo,

Ik ben Jonas, afkomstig uit West-Vlaanderen, België.
Tot zover had ik een 'wtf-momentje' :o Ik kom namelijk ook uit West-Vlaanderen en misschien had je het al gezien aan m'n forumnaam, maar ik heet ook Jonas. Mocht je toevallig van Koekelare zijn, dan vrees ik dat we dezelfde persoon zijn :p

en bij deze: Welkom!
Whaha ik dacht ook even 'whut, Jonas zat toch al op het forum? En chemist?' :lol:
Maar welkom :D Ben zelf ook van West-Vlaanderen
Cyprolais aurata
Cyprolais hornimani
Pachnoda aemula
Pachnoda marginata peregrina
Tungsten
Ei

Bericht door Tungsten »

Wat leuk om hier enkele streekgenoten tegen te komen!

Ondertussen is mijn terrarium wat ingericht. Humus heb ik gaan halen in een beukenbos. Het lijkt me dat het %RV aan de hoge kant is, maar aangezien de bewoners maar in een weekje arriveren, heeft dit nog wat de tijd om te drogen.
Plaats reactie