Rita

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Sher
L1

Rita

Bericht door Sher »

Hallo allemaal.
Ik ben Rita, moeder van de 8-jarige Robin. Eigenlijk ben ik lid geworden van dit forum voor mijn zoontje. Hij wil graag kevers gaan houden in een aquarium.
Om eerlijk te zijn, was hij van plan om een slang of spin te nemen, maar dat heb ik weten om te buigen naar een coole kever. :D
Inmiddels heb ik al flink, als gast, rondgesnuffeld op dit forum.
We hebben een oud aquarium uit de schuur gehaald en schoongemaakt en de volgende keer als ik naar het bos ga, neem ik een emmer en schep mee.
Via dit forum hoop ik aan eudicella gralli te komen, want die vinden we heel mooi en ik heb begrepen dat die geschikt zijn voor beginners.
Als er nog vragen zijn, dan laten jullie het maar weten.
We wonen trouwens in Flevoland, dus als iemand daar nog aanbod heeft... :mrgreen:
Peter
Parend imago

Bericht door Peter »

Welkom Rita, toffe ma ben jij! Ik ga jou (en je zoontje) toegang tot de rest van het forum geven. Veel succes!
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.
jeroen
Dynastes neptunes

Bericht door jeroen »

welkom Rita
je kan ook zondag op de beurs in houten gaan kijken
Sher
L1

Bericht door Sher »

Ik had heel graag zondag willen komen. Helaas hebben we al een afspraak op zondag, die ik niet kan afzeggen.
simonvdr
Imago

Bericht door simonvdr »

welkom
psg 1,Psg 5,psg 9,Psg 270,Baardagaam,Pachnoda marginata peregrina,Morio,
Eudicella euthalia bertherandi
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima

Bericht door Hansje Pansje »

Hallo Rita en Robin een heel hartelijk welkom op het forum ! Wat gaaf dat Robin daarlijk zijn eigen bak met kevers heeft ! Peter heeft gelijk, je bent een toffe moeder, hij boft maar ! Eudicella's zijn uitstekende beginners soorten en zijn ook een prachtige verschijning... Zondag is er een Terraria beurs in Houten misschien als je in de gelegenheid bent een leuk idee om eens te gaan kijken !
Koen
Chalcosoma chiron

Bericht door Koen »

welkom
Peter
Parend imago

Bericht door Peter »

Hansje Pansje schreef:.... Zondag is er een Terraria beurs in Houten misschien als je in de gelegenheid bent een leuk idee om eens te gaan kijken !
Lezen HP, lezen! :P
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima

Bericht door Hansje Pansje »

Ai ! :? :oops: :mrgreen:
Sher
L1

Bericht door Sher »

Houten zou toch al niet gelukt zijn. Mijn lieve zoontjes hadden buikgriep, maar dat begon al weer wat op te knappen. Vannacht had ik het dus gekregen. Ik heb de hele dag op bed gelegen, afgewisseld met heel haastige bezoekjes aan het toilet.
Vandaag heb ik maar liefst twee pakjes knijpfruit binnen weten te houden. :roll:
Bedankt voor het warme welkom. Overigens is de lof niet helemaal terecht. Ik heb vooral heel coole jongens, waardoor ik kennis maak met heel veel nieuwe dingen. ;)
Plaats reactie