Ik heb net heel me grote keverbak uitgepluist en ben redelijk veel L2 larve 2 a 3 L3 larve en 1 L1 larve tegengekomen, nu heb ik ze in kleine bakjes met versnippert blad en wat bosgrond-cocopeatgrond waar ze inzaten gedaan.
Ze kunnen met z'n allen in een grote bak (type Samla bak), waar geen cocopeat in hoort. Daar zit niets in voor ze. Blad en bosgrond is genoeg. Niet heel vochtig houden, alleen licht vochtig. Veel plezier!
Haha Pim heel erg bedankt voor het bellen, en Petra 'haha grappig hoor' Ik ben superblij en toch ook superbang dat het fout gaat, ik zal zometeen wat foto's posten... Ik ben ze vergeten telllen
Nu de volgende stap, als ze de coconnen maken zegmaar... moet ik ze dan zelf helpen eruit te komen of gaat dit als het goed is vanzelf.. het duurt nog even maar wil weten of ik er nog veel mee moet doen.
Nee in principe niet nee, het is een zeer gemakkelijke kever die best een schommeling kan hebben... Je kunt er altijd eentje openmaken om het proces van dichtbij te volgen, is heel erg interessant en bijzonder om te zien !