Ik had eerst 5 kevers. De dag daarna zag ik 4 kevers.
Ik heb ze nog maar net, zouden ze bang zijn?Op de grond ligt een dikke laag aarde, maar
die wil ik niet verstoren.Zijn ze daar misschien?
Kevers verdwenen!
waarschijnlijk zitten ze onder de grond ja. ik heb ongeveer 25 kevers en ik zie er ook maar vaak 20 ofzo.
Ja de kevers zullen waarschijnlijk even ondergronds zitten, die komen er vanzelf wel weer uit 

- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Ja het is heel normaal dat er meerdere kevers onder de grond in het substraat zitten. Vandaar er ook 20 kevers bij zaten, als er een paar onderduiken dan zijn er nog genoeg zichtbaar... 

Hansjepansje, ik denk niet dat Drakenkever de startersset (met 20 kevers) heeft gekocht, maar 1 bakje met 5 kevers zoals hij zegt.
Drakenkever, de kevers komen gewoon weer aan de oppervlakte hoor. Soms helpt het om er een lampje boven te zetten dan worden ze wat actiever of om wat fruit neer te leggen zoals banaan en appel.
Drakenkever, de kevers komen gewoon weer aan de oppervlakte hoor. Soms helpt het om er een lampje boven te zetten dan worden ze wat actiever of om wat fruit neer te leggen zoals banaan en appel.
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima