het waren de levende links voor op de tafel.
(volgens mij waren ze groen )
even voor stellen.
Hallo Erikjan,
Ten eerste, welkom op het forum!
Ik was ook in Nieuwegein en heb de stand van het forum gezien.
Er stonden inderdaad een heleboel terraria met kevers erin.
Links stond een bak met o.a. 1 metalic groen-blauwe kever (boven in de tak), volgens mijn geheugen was dat een Cetonia aurata.
Als je het terrarium helemaal vooraan bedoelt, met de wat grotere kevers in verschillende kleuren en met wit/gele stippen dat zouden Mecynorrhina ugandensis kunnen zijn.
Beide soorten niet echt geschikt voor iemand die helemaal bij het begin moet beginnen.
Groetjes,
Barbara
Ten eerste, welkom op het forum!
Ik was ook in Nieuwegein en heb de stand van het forum gezien.
Er stonden inderdaad een heleboel terraria met kevers erin.
Links stond een bak met o.a. 1 metalic groen-blauwe kever (boven in de tak), volgens mijn geheugen was dat een Cetonia aurata.
Als je het terrarium helemaal vooraan bedoelt, met de wat grotere kevers in verschillende kleuren en met wit/gele stippen dat zouden Mecynorrhina ugandensis kunnen zijn.
Beide soorten niet echt geschikt voor iemand die helemaal bij het begin moet beginnen.
Groetjes,
Barbara
Chlorocala africana, africana, Eudicella euthalia bertherandi, E. gralli aeleri, E. gralli hubini, Mecynorhina torquata ugandensis
De glimmende groene in het linker terrarium waren Protaetia aeruginosa. Een hele mooie soort. De groene kevers rechts waren Chlorocala africana africana.
bedankt voor de info .
weet iemand ook wie ze heeft.
wil ze in een tropische kas doen als dat kan.
(de kas is zoon 9L en 4 br 2 h)
weet iemand ook wie ze heeft.
wil ze in een tropische kas doen als dat kan.
(de kas is zoon 9L en 4 br 2 h)
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Pim en Hansje P. 

ik neem aan de u hansje p er ook meekweekt.
heeft u er ook nog wat over voor de verkoop.
of larven er van of zo.
heeft u er ook nog wat over voor de verkoop.
of larven er van of zo.
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Hansje is het beste aan te spreken met je... Daar ik me wel erg oud ga voelen door de u
Voor de Protaetia aeruginosa nakweek kun je je op de wachtlijst laten zetten door even een pb met je naam en de vermelding wachtlijst Protaetia aeruginosa naar mij te sturen. Zodra er larven beschikbaar zijn word er aan de hand van deze lijst contact met je opgenomen. De Chlorocala africana africana word door meerdere mensen op het forum gekweekt. Plaats anders bij het Gevraagd topic even een oproepje voor de Chlorocala, bij Pim waren ze volgens mij op en ik heb er geen nakweek van in de aanbieding.

Voor de Protaetia aeruginosa nakweek kun je je op de wachtlijst laten zetten door even een pb met je naam en de vermelding wachtlijst Protaetia aeruginosa naar mij te sturen. Zodra er larven beschikbaar zijn word er aan de hand van deze lijst contact met je opgenomen. De Chlorocala africana africana word door meerdere mensen op het forum gekweekt. Plaats anders bij het Gevraagd topic even een oproepje voor de Chlorocala, bij Pim waren ze volgens mij op en ik heb er geen nakweek van in de aanbieding.