Hallo, Johan hier
Hallo, Johan hier
Dag iedereen,
Mijn naam is Johan.
Ik ben sinds vorig jaar geïnteresseerd in het houden en het kweken van kevers. Voornamelijk de mooie Dynastes soorten spreken mij aan, maar zo ver ben ik nog niet.
Ik leer nog veel bij en doe veel ervaring op met het houden van kleinere soorten. Tot nu toe heb ik vooral soorten Pachnoda gehad en Eudicella.
Voor het ogenblik heb ik een goed lopende kweek van Eudicella gralli en Mecynorrhina polyphemus.
Tot op het forum!
Groeten
Johan
Mijn naam is Johan.
Ik ben sinds vorig jaar geïnteresseerd in het houden en het kweken van kevers. Voornamelijk de mooie Dynastes soorten spreken mij aan, maar zo ver ben ik nog niet.
Ik leer nog veel bij en doe veel ervaring op met het houden van kleinere soorten. Tot nu toe heb ik vooral soorten Pachnoda gehad en Eudicella.
Voor het ogenblik heb ik een goed lopende kweek van Eudicella gralli en Mecynorrhina polyphemus.
Tot op het forum!
Groeten
Johan
Welkom Johan, ik heb je toegang gegeven tot de rest van het forum.
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.
Welkom Johan!
Leuk dat je je bij ons hebt aangemeld,
veel plezier hier
Leuk dat je je bij ons hebt aangemeld,
veel plezier hier

Je eigen gras is groener dan je denkt
welkom
Welkom Johan. Eindelijk eens iemand van bij de deur!
Ik ben Patric, woon in Deinze en heb géén kevers.
Ik kweek wel volop kakkerlakken.

Ik kweek wel volop kakkerlakken.
Beauty lies in the eye of the beholder
Woehoe, nog een Gentenaar
Kunnen eens kweekmateriaal uitwisselen dan
Grtz

Grtz
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Welkom Johan !
Dank jullie wel.
Er is veel kennis te vinden op dit forum, ik hoop nog veel bij te leren.
Er is veel kennis te vinden op dit forum, ik hoop nog veel bij te leren.
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Ongetwijfeld ! En als je ergens geen antwoord op vind kun je de vraag altijd stellen 

Dank je, ik zal niet aarzelen