even voorstellen..

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
dave
Ei

even voorstellen..

Bericht door dave »

Hallo,

Mijn naam is Dave, ben 24 jaar oud en woonachtig in Zuid Limburg. Ik ben werkzaam als hovenier. Mijn interesses gaan uit naar voornamelijk insecten, reptielen, amfibieën en vissen. Ben nu voornamelijk bezig met het kweken van wandelende takken. Ik bezit op het moment een 60 tal soorten. Toen ik een jaar of 8 jonger was heb ik al eens kevers gehad, deze had ik gekocht op de beurs in Nijmegen. Het waren een tiental Pachnoda marginata's en een aantal Dicronorrhina derbyana (als ik me niet vergis) Vanwege de school ben ik gestopt met de kevers en de wandelende takken. Nu sinds een jaar of 3 heb ik de "takkenhobby" weer opgepakt en dat wil ik ook met de kevers gaan doen. Ik wil voornamelijk kevers gaan kweken voor het Kasteelpark in Born (http://www.kasteelparkborn.nl voor de geïnteresseerden) Wij hebben daar een Insectarium gebouwd en daar wil ik dan enkele mooie soorten onderbrengen.
Peter
Parend imago

Bericht door Peter »

Welkom Dave, je bent hier aan het goede adres voor informatie. Ik heb je toegang gegeven tot de rest van het forum!
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.
bert68
L3

Bericht door bert68 »

he Dave nog bedankt voor de eieren en nog de beste wensen, als je wat nodig hebt aan kevers voor het park je hebt mijn nummer nog.
cedric op phasma.

grt bert
Koen
Chalcosoma chiron

Bericht door Koen »

welkom. en dat zijn veel wandelende takken
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima

Bericht door Hansje Pansje »

Welkom !
Plaats reactie