eerste imago's uitgekomen
eerste imago's uitgekomen
hiep hiep hoera
mijn allereerste imago's zijn tevoorschijn gekomen voor zover ik weet zijn het toch eudicella gralli .
hopelijk volgt de rest ook nog ,maar ik denk dat dat wel snor zit . Het is een man een vrouw ,
vrouwtje zeer actief kruipt direkt onder het substraat man blijft stil zitten zal wel ok zijn denk ik .
foto's volgen nog
groetjes
mijn allereerste imago's zijn tevoorschijn gekomen voor zover ik weet zijn het toch eudicella gralli .
hopelijk volgt de rest ook nog ,maar ik denk dat dat wel snor zit . Het is een man een vrouw ,
vrouwtje zeer actief kruipt direkt onder het substraat man blijft stil zitten zal wel ok zijn denk ik .
foto's volgen nog
groetjes
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Leuk man ! Jaaaa foto's !!!!
fotoooo's 

De foto's kan je vinden op de onderstaande link
http://s129.photobucket.com/albums/p238/mothman01/
Sorry dat ik het zo doe maar het zéér lang geleden dat ik met foto's gewerkt heb en verkleinen gaat niet zo goed meer .
http://s129.photobucket.com/albums/p238/mothman01/
Sorry dat ik het zo doe maar het zéér lang geleden dat ik met foto's gewerkt heb en verkleinen gaat niet zo goed meer .
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Heel mooi !!! Als je eens larven voor de verkoop hebt dan stuur je me maar een pb
!

gisteren nog twee mannetjes uitgekomen , een beetje van de jelly gesnoept en dan naar onder in de grond is dit normaal ?
had gedacht dat deze kevers dagactief waren .
moet ik gewoon wachten tot dat ze naar boven komen , want mijn dochter wil er een paar meenemen naar haar klas om ze te laten zien .
ze is nog fierder dan ik op deze kruipertjes.
groetjes
had gedacht dat deze kevers dagactief waren .
moet ik gewoon wachten tot dat ze naar boven komen , want mijn dochter wil er een paar meenemen naar haar klas om ze te laten zien .
ze is nog fierder dan ik op deze kruipertjes.
groetjes
als kevers uit hhun cocon gekropen zijn hebben ze eerst nog even een rustperiode dus dat is normaal.
leuk dat je dochter er helemaal gek op is
leuk dat je dochter er helemaal gek op is

weet je mischien ook hoe lang die rustperiode duurt , zodat ik de juf kan zeggen wanneer ze ze zal meenemen
de juf gaat er een les aan besteden zodat z zich kan voorbereiden
de juf gaat er een les aan besteden zodat z zich kan voorbereiden
Bij mijn (kleinere) Chlorocala's duurt het ongeveer 2 weken, maar kan me voorstellen dat het bij grotere soorten iets langer duurt...