Goliathus goliathus van René

Hier kun je je eigen kweek bespreken of informatie rondom kweken vragen
René Verheij
Cyclommatus elaphus

Bericht door René Verheij »

Gisteren nieuwe inactieve vrouw opgehaald en gesproken erover.

De 1e vrouw heeft nooit haar meconium eruit gegooid zover ik heb gezien dus wellicht dat daar het probleem zat .

Dus ik ga pas voedsel aanbieden als ze dat eruit heeft gegooid en dan eenmaal volledig actief haar bij de man presenteren.
GuBre
L1

Bericht door GuBre »

Dat is balen zeg, maar gelukkig heb je een nieuwe vrouw te pakken!
ArthurV
L1

Bericht door ArthurV »

René Verheij schreef: wo 17 dec 2025, 19:06 Gisteren nieuwe inactieve vrouw opgehaald en gesproken erover.

De 1e vrouw heeft nooit haar meconium eruit gegooid zover ik heb gezien dus wellicht dat daar het probleem zat .

Dus ik ga pas voedsel aanbieden als ze dat eruit heeft gegooid en dan eenmaal volledig actief haar bij de man presenteren.
Goed te zien dat deze informatie die ik gisteren met je gedeeld heb hier staat. Veel succes met je nieuwe vrouw.
René Verheij
Cyclommatus elaphus

Bericht door René Verheij »

ArthurV schreef: wo 17 dec 2025, 23:25
René Verheij schreef: wo 17 dec 2025, 19:06 Gisteren nieuwe inactieve vrouw opgehaald en gesproken erover.

Goed te zien dat deze informatie die ik gisteren met je gedeeld heb hier staat. Veel succes met je nieuwe vrouw.
Nogmaals hartstikke bedankt dat het mogelijk was .
En hopen op een succesvolle kweek.
Plaats reactie