Goliathus goliatus

Hier kun je je eigen kweek bespreken of informatie rondom kweken vragen
René Verheij
Cyclommatus elaphus

Bericht door René Verheij »

Ik ben wel geïnteresseerd in het soort koivoer .
Ik heb hier 1 mtu larve die voer ik gammarus sticks en best veel en dat is elke dag weg !
Dus ik vraag me af of hem op een andere manier voldaan krijg.
René Verheij
Cyclommatus elaphus

Nou vandaag een koppeltje gekocht van goliathus goliathus omdat mijn vrouw overmoedig werd :lol:
Ik ben heel erg benieuwd of het ons gaat lukken.
Capsicum
Moderator

Bericht door Capsicum »

René Verheij schreef: zo 09 nov 2025, 23:38 Nou vandaag een koppeltje gekocht van goliathus goliathus omdat mijn vrouw overmoedig werd :lol:

Wat vet! Ben heel benieuwd hoe dat gaat lopen en wat jouw eerste ervaringen zijn. Ik heb na de vakantie m'n kweekbak nog een keer doorzocht en vond 20 eitjes, waarvan 18 niet bevrucht. Ik denk dat het kweken met dit koppel wel aardig op zijn eind loopt.
René Verheij
Cyclommatus elaphus

Capsicum schreef: wo 19 nov 2025, 09:50
René Verheij schreef: zo 09 nov 2025, 23:38 Nou vandaag een koppeltje gekocht van goliathus goliathus omdat mijn vrouw overmoedig werd :lol:

Wat vet! Ben heel benieuwd hoe dat gaat lopen en wat jouw eerste ervaringen zijn. Ik heb na de vakantie m'n kweekbak nog een keer doorzocht en vond 20 eitjes, waarvan 18 niet bevrucht. Ik denk dat het kweken met dit koppel wel aardig op zijn eind loopt.
Ja,ik ben ook zeer benieuwd.
Wel bijna alles al in huis gehaald maar het duurt lang voordat ze actief worden ze zitten er maar stilletjes bij vind ik
Capsicum
Moderator

Bericht door Capsicum »

René Verheij schreef: wo 19 nov 2025, 11:25
Capsicum schreef: wo 19 nov 2025, 09:50

Ja,ik ben ook zeer benieuwd.
Wel bijna alles al in huis gehaald maar het duurt lang voordat ze actief worden ze zitten er maar stilletjes bij vind ik
Dat duurt inderdaad lang! Ik heb me in het begin vaak afgevraagd of het nog wel goed ging.
René Verheij
Cyclommatus elaphus

Hier ook hoor, toevallig hebben ze zich vandaag wel verplaatst naar hun stukje banaan maar nog geen ontlasting gezien en aan de motoriek te zien zijn ze nog niet zover hopelijk snel wat meer beweeglijkheid .
Plaats reactie