Hallo allemaal, leuk om nu ook lid te zijn van dit forum.
Mijn naam is Naomi, ik ben 28 jaar en ben sinds dit weekend kever-moeder van een koppeltje pachnoda iskuulka.
Ik heb altijd al fascinatie gehad voor kleine (en grote) diertjes. Als kind haalde ik elke steen en stronk omhoog om te zoeken naar salamanders, pissebedden en torretjes. Jaren geleden op vivarium werd ik al helemaal enthousiast van alle leuke kevers en andere insecten, en nu was het dan eindelijk zo ver. Ik heb ook nog pissebedden, miljoenpoten, vissen en katten.
Ik heb al een heleboel nuttige informatie van dit forum kunnen plukken, en hoop er in de toekomst ook nog veel aan te hebben.
Groetjes Naomi
Hallo allemaal!
Hallo Naomi,
Welkom op het forum.
Leuk dat je afgelopen weekeinde op Vivarium geweest ben en ons Insectenplein bezocht hebt.
Pachnoda iskuulka is een mooie soort hoor. Leuk dat je daar mee begonnen bent. Pas maar op dat je niet totaal besmet wordt met het kevervirus.
Voor je het weet heb je een hele verzameling.
Ieder geval goed dat je al rondgekeken hebt op het forum en informatie verzameld hebt.
Heel veel plezier hier.
Pim
Welkom op het forum.
Leuk dat je afgelopen weekeinde op Vivarium geweest ben en ons Insectenplein bezocht hebt.
Pachnoda iskuulka is een mooie soort hoor. Leuk dat je daar mee begonnen bent. Pas maar op dat je niet totaal besmet wordt met het kevervirus.
Voor je het weet heb je een hele verzameling.
Ieder geval goed dat je al rondgekeken hebt op het forum en informatie verzameld hebt.
Heel veel plezier hier.
Pim