Hey allen,
door de uitgesproken interesse van mijn 8-jarige zoon voor kevers en terraria ben ik hier terechtgekomen, ik hoop vooral meer te weten te komen over het houden van - en het kweken van onze eigen kevers, zodat we samen aan de slag kunnen.
Alleen kijkt mijn echtgenote niet uit naar het houden van larven in de woonkamer... stel je voor.
We hebben tickets voor de Vivarium beurs, misschien tot dan.
Stijn en Ward
Net nieuw !
Hallo Stijn en Ward,
Welkom op het forum!
Leuk dat jullie met kevers gaan beginnen. Zeker is het goed dat de jeugd met dieren in aanraking komt. Hoe eerder hoe beter.
Om jouw echtgenote gerust te stellen, larven hoeven niet in de woonkamer. Ik heb m'n larven in bakken op zolder, uit het zicht.
Het forum staat, net als de afgelopen negen keer, met een stand op het Insectenplein bij Vivarium. Wanneer jullie langskomen zou het leuk zijn als jullie jezelf even voorstellen. Altijd leuk om forumleden in persoon te zien en te spreken.
Tot Vivarium dus!
Groeten,
Pim
Welkom op het forum!
Leuk dat jullie met kevers gaan beginnen. Zeker is het goed dat de jeugd met dieren in aanraking komt. Hoe eerder hoe beter.
Om jouw echtgenote gerust te stellen, larven hoeven niet in de woonkamer. Ik heb m'n larven in bakken op zolder, uit het zicht.
Het forum staat, net als de afgelopen negen keer, met een stand op het Insectenplein bij Vivarium. Wanneer jullie langskomen zou het leuk zijn als jullie jezelf even voorstellen. Altijd leuk om forumleden in persoon te zien en te spreken.
Tot Vivarium dus!
Groeten,
Pim
Dat doen we !
Tot op Vivarium.
Stijn en Ward
Tot op Vivarium.
Stijn en Ward