Keurig hoor, gefeliciteerd!
Mocht je larven beschikbaar hebben dan houd ik me aanbevolen!
Eudicella gralli hubini
Ik heb inmiddels flink wat cocons van mijn gralli nakweek en de eerste 2 zijn nu uit; meteen een mooi koppeltje.
Ik hoop dat ik binnenkort een paar goede kweekgroepen op kan zetten.
Ik hoop dat ik binnenkort een paar goede kweekgroepen op kan zetten.
- Bijlagen
-
- PXL_20250425_122719972~2.jpg (143.54 KiB) 281 keer bekeken
-
- PXL_20250425_122709291~2.jpg (120.34 KiB) 281 keer bekeken
-
- Cyclommatus elaphus
Gaaf ! Mooie soort ,gaat vast goed komen met zo'n koppeltje 
Ik heb inmiddels 2 mooie kweekgroepen en ben nog bezig met een derde groep. Ik heb deze zomer helaas een hardnekkig rouwmugjesprobleem gehad dat inmiddels onder controle is dmv aaltjes. Hopelijk hebben deze behandelingen geen negatieve effecten gehad op de kweek.
Ik heb ook een mannenoverschot, dus ik ga komende tijd eens wat gralli fotomomentjes doen
Ik heb ook een mannenoverschot, dus ik ga komende tijd eens wat gralli fotomomentjes doen

- Bijlagen
-
- PXL_20250621_181141353~3.jpg (158.39 KiB) 121 keer bekeken
Prachtig!
En heel mooi om weer eens Eudicella sp. voorbij te zien komen. 10 Jaar geleden waren er veel soorten in omloop, maar tegenwoordig is het maar magertjes. In veel gevallen liepen de aantallen elke generatie verder terug en soms weigerden ze ook gewoon om eitjes te leggen. Veel succes!
En heel mooi om weer eens Eudicella sp. voorbij te zien komen. 10 Jaar geleden waren er veel soorten in omloop, maar tegenwoordig is het maar magertjes. In veel gevallen liepen de aantallen elke generatie verder terug en soms weigerden ze ook gewoon om eitjes te leggen. Veel succes!