Inmiddels van 2 verschillende partijen in begin dit jaar L3 larven 2x10stuks aangeschaft dus al heel erg gaaf dat ze tegelijkertijd zijn gaan verpoppen.
Inmiddels 15 gepopt helaas 1 pop gesneuveld je voelt wel een soort golfbeweging als je haar op je hand legt maar ze beweegt niet meer dus ga er niet vanuit .
De anderen zijn nog larven en ik vermoed dat de grootste daarvan waarschijnlijk een man nog ff door blijft eten.
Nog even geduld hebben hun bak staat al een aantal weken klaar Inmiddels zonder plantjes maar deze keer.
Bijlagen
Screenshot_20250426_124436_Gallery.jpg (106.61 KiB) 395 keer bekeken
Supergaaf maar wat energie kost het voor zo'n beessie om goed uit de verf te komen.
Ik was werken vandaag en had wel verwacht dat ze helemaal klaar zou zijn bij terugkomst .
Nou absoluut niet, ze is nu nog bezig met spierontwikkeling en regelmatig vleugels in en uit klappen(stiekem geholpen met de laatste restjes vervelling verwijderen) plus dat haar kleur nog niet volledig is maar sterker met de minuut dus morgen lkkr verse meloen derbij om aan te sterken.
Tuttebel der motoriek is nog niet 100% maar wel lkkr op kleur inmiddels.
De eenzame man eudicella schultzeorum erbij gezet ,hij ook weer bevrijd van de hyperactieve guttata's
Bijlagen
Screenshot_20250505_173731_Gallery.jpg (142.51 KiB) 263 keer bekeken
Vraag me af hoelang de imago's ondergronds blijven.
En ben heel erg benieuwd wat voor kleurstellingen er nog te voorschijn komen , de laatste 3 uitgekomen 2x vrouw 1x man hebben een blauw driehoekje en zelfde kleurstelling dan nog 1 roodbruine zij was als eerste uit maar omdat ik bij 2 verschillende partijen heb gekocht vraag ik me af welke kleurcombinaties er nog zullen volgen,echt spannend en leuk!