Het Insectenplein is VOL!

Alles over het Insectenplein op Vivarium 2024. We gaan er met het forum weer staan met hopelijk een nog groter Insectenplein!
GuBre
L1

Bericht door GuBre »

Dat wordt na binnenkomst linea recta naar het insectenplein :D
Is er wellicht van een deel van de standhouders bekend wat er mee gaat?
Harald
Golofa porteri

Bericht door Harald »

Zijn er toevallig ook mensen die roofwantsen meenemen naar de beurs?
Een lijstje met wat er mee gebracht wordt zou ook wel makkelijk zijn.
Stichting Artisklas Haarlem
http://artisklas-haarlem.nl
de kleinste officiële dierentuin van Nederland
ArthurV
L1

Bericht door ArthurV »

Hoi,

Vrijdag 22-11 gaan we inpakken en weten we wat we (@ Better Beetles) meenemen naar Vivarium. Dit aanbod posten we op Instagram en Facebook.
Als je op zoek bent een specifieke soort horen we het natuurlijk graag.
GuBre
L1

Bericht door GuBre »

Voor mijn zoontje zoek ik nog een groep larven Stephanorrhina guttata, door een foutje is het substraat uitgedroogd en daarmee de kweek ook opgedroogd :cry:
ArthurV
L1

Bericht door ArthurV »

Ja hoor die nemen we in ieder geval mee. Zowel larven als imago's :)
GuBre
L1

Bericht door GuBre »

Super, verder nog geen specifieke wensen maar staan we open voor nieuwe toevoegingen :D
Pim
Beheerder
Beheerder

Bericht door Pim »

julia van de ven schreef: do 05 sep 2024, 14:24 Dat zou moeilijk te negeren moeten zijn, dit wordt het jaar, ik voel het aan m'n larven!
@julia van de ven Ik kan me niet herinneren dat we elkaar gesproken hebben op Vivarium. Wat is er gebeurd?
julia van de ven
Imago

Bericht door julia van de ven »

Aaahh, dan heb ik jou gemist! Ik heb met een aantal mensen op het insectenplein wel staan praten namelijk! Na een tijdje werd mijn vader ongeduldig en zijn we weer verder gelopen dus dan heb jij daar inderdaad niet tussen gezeten denk ik, sorry!

Ik bedacht me trouwens dat ik jou volgens mij heel lang gelden wel eens op het vivarium gesproken heb, toen ik het thuisfront nog van de keverkomst moest overtuigen en mijn moeder heel bang was voor een plaag :x ...

Ik kom het volgend jaar zeker weer proberen in elk geval want het is natuurlijk altijd leuk om leden te ontmoeten!
Pim
Beheerder
Beheerder

Bericht door Pim »

Ok, dan snap ik het. Het kan dat we elkaar lang geleden gesproken te hebben, maar wellicht heb je je niet voorgesteld. Ik spreek in zo'n weekend natuurlijk veel mensen en dat al meer dan 10 jaar, dus ik kan me niet iedereen herinneren uiteraard. Wellicht dat we elkaar dan dit jaar spreken, als je langskomt.
Het geldt uiteraard ook voor andere leden: het is altijd fijn als je jezelf voorstelt, want wij kennen niet iedereen.
julia van de ven
Imago

Bericht door julia van de ven »

Haha nee, dat snap ik natuurlijk helemaal :lol: . Het was inderdaad wel leuk om leden te ontmoeten!!
Plaats reactie