Mijn naam is Kim, 39 jaar oud en onderwijzer .
Mijn voornaamste hobby is het kweken van Phasmatodea (wandelende takken) . Daarnaast ook wat andere insecten en invertebrata (slakken, vogelspinnen, kakkerlakken) .
Vroeger een heleboel soorten kevers gekweekt zoals Pachnoda, Stephanorhina, Dicranorhina,Potosia, smaragdestes,...
Ben al een tijdje aan het nadenken welke keversoort ik terug in huis zou nemen ...
Nu met deze site te vinden op internet openen de mogelijkheden naar informatie en foto's ... om een mooie keuze te kunnen maken ...
Alsook het contact hebben met gelijkgestemden is altijd leuk !
Vraag : is er iemand die momenteel Dynastes hercules ecuadoriana in kweek heeft ?
Een vriend van mij zoekt een adult man .... hij heeft enkel 5 vrouwtjes ....
Zou spijtig zijn dat hij de kweek zou verliezen !
Groeten
Hallo Allemaal !
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Ha Kim en welkom ! Leuk dat de passie voor kevers dan toch weer opbloeid ! Ben benieuwd welk soort je zult kiezen... Wat betreft de Dhe kan je vriend het beste even een berichtje in het topic 'gezocht' plaatsen (en hebben wij er weer een nieuw lid bij
)...

Hallo Kim en welkom op het forum.
Je zal waarschijnlijk D. h. ecuatorianus bedoelen. Ik kan misschien eens navragen of mijn collega-kweker eentje kan aanbieden.
Mvg,
Tom
Je zal waarschijnlijk D. h. ecuatorianus bedoelen. Ik kan misschien eens navragen of mijn collega-kweker eentje kan aanbieden.
Mvg,
Tom
Hoi Kim,
Leuk dat je weer eens jouw oude hobby wilt gaan opnemen en uiteraard ben je hier aan het juiste adres! Welkom op het forum. Je hebt nu toegang tot de rest van het forum en je kan je vraag om een mannetje plaatsen bij "Gevraagd". Veel plezier.
Pim
Leuk dat je weer eens jouw oude hobby wilt gaan opnemen en uiteraard ben je hier aan het juiste adres! Welkom op het forum. Je hebt nu toegang tot de rest van het forum en je kan je vraag om een mannetje plaatsen bij "Gevraagd". Veel plezier.
Pim
Hoi Tom,
Thanks for the warm welcome !
Het zou tof zijn mocht je het eens kunnen navragen bij een collega-kweker voor Dhe ... of eventueel andere adressen
waar mogelijkheden zijn ...
Alvast bedankt !
mvg,
Kim
Thanks for the warm welcome !
Het zou tof zijn mocht je het eens kunnen navragen bij een collega-kweker voor Dhe ... of eventueel andere adressen
waar mogelijkheden zijn ...
Alvast bedankt !
mvg,
Kim
Bahamut schreef:Hallo Kim en welkom op het forum.
Mvg,
Tom
Ook van mij van harte welkom hier op dit leerzame forum
Welkom! Geniet van de kevers, naar de andere dieren thuis zijn we ook altijd geïnteresseerd!
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.