Mijn naam is Mercedes (ja echt

Een jaar geleden heb ik een afstudeerproject gedaan over loopkevers in Nederland, daar is eigenlijk mijn fascinatie mee begonnen. Toen ik laatst op de beurs was in Houten zag ik iemand staan met kevers, ik had er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat ik ze zelf ook kon kweken, dus ik vond dit geweldig om te zien.
Na wat info opgezocht te hebben ben ik eigenlijk gelijk gaan zoeken, en heb ik mijn eerste larven aangeschaft; Pachnoda fissipuncta. Een paar dagen later heb ik larven van de Proteatia speciosissima besteld. Ik heb een duik in het diepe genomen want uiteraard zit ik nog met veel vragen, maar ben al veel op het forum gaan lezen en een hoop zijn al beantwoordt.
Ik heb de larven nu nog in een kleiner bakje met bosgrond. Een nieuw terrarium staat al klaar maar daar moet nog een grotere laag grond in. Mijn uiteindelijke doel is een mooie showbak waar ik ook mijn 2 wandelende takken bij ga zetten. Ook heb ik nog een groter terrarium met 4 rattenslangen en staat mijn huis vol met planten