witrothout
Zo kun je weer even verder.

Zeker weten!
Er lag veel meer, maar kon helaas niet meer meenemen, helemaal niet ongezien. 

Pim schreef: za 07 mar 2020, 19:46 Er lag veel meer, maar kon helaas niet meer meenemen, helemaal niet ongezien.![]()
Je weet het nu te vinden
Gewoon nog een bak vol halen
---
Heel veel ophalen en aan ons "verkopen "!!
Ik kan het bos niet in om te zoeken...
---
Ik kan het bos niet in om te zoeken...

---
IMPERFECTION IS BEAUTY , MADNESS IS GENIUS,
AND IT'S BETTER TO BE ABSOLUTELY RIDICULOUS
THAN ABSOLUTELY BORING..
---
THAN ABSOLUTELY BORING..
---
Nou, heel veel ophalen is altijd een probleem, omdat het dan toch te opzichtig wordt.Ratlook schreef: za 07 mar 2020, 20:24 ---
Ik kan het bos niet in om te zoeken...![]()
---
Hoeveel zou je willen hebben? Ik kan natuurlijk altijd wel eens kijken of ik nog meer tegenkom. Per keer kan ik wel wat meenemen uiteraard.
Nou, precies waar weet ik het niet meer, was gewoon tijdens een wandeling, kris-kras door "onbekend" bos.

Nathan en ik hebben vandaag toevallig ook weer onze voorraad wit rot aangevuld. We hebben een 40 liter box vol met gedroogd hout. Vandaag een nieuwe voorraad uit een oude eik opgehaald om weer te drogen. Het is namelijk helemaal doorweekt. Zal morgen een foto plaatsen van onze voorraad en onze boom.
Twee bami bakken bijvoorbeeld.Pim schreef: za 07 mar 2020, 21:17Nou, heel veel ophalen is altijd een probleem, omdat het dan toch te opzichtig wordt.Ratlook schreef: za 07 mar 2020, 20:24 ---
Ik kan het bos niet in om te zoeken...![]()
---
Hoeveel zou je willen hebben? Ik kan natuurlijk altijd wel eens kijken of ik nog meer tegenkom. Per keer kan ik wel wat meenemen uiteraard.
Ik kan een gedeelte wat ik niet meteen gebruik toch goed
drogen en een tijd bewaren ??
---
IMPERFECTION IS BEAUTY , MADNESS IS GENIUS,
THAN ABSOLUTELY BORING..
---
THAN ABSOLUTELY BORING..
---