Wie ben ik?
Wie ben ik?
Hallo, ik ben Yvonne en heb sinds februari belangstelling voor rozenkevers.Gisteren is mijn eerste pachnoda marginata peregrina uit zijn cocon gekropen.Heel spannend of het allemaal zou lukken.Ik zou het leuk vinden om mijn ervaringen met jullie te delen. Groetjes Yvonne
Hallo Yvonne,
Welkom op dit leuke forum! Je bent al goed begonnen met een soort die voor beginners (en anderen ook natuurlijk) een perfecte kever is. We horen graag jouw ervaringen en uiteraard kan je hier ook veel vinden van wat je wellicht nog wilt weten. Je hebt inmiddels toegang tot de rest van het forum. Veel plezier,
Pim
Welkom op dit leuke forum! Je bent al goed begonnen met een soort die voor beginners (en anderen ook natuurlijk) een perfecte kever is. We horen graag jouw ervaringen en uiteraard kan je hier ook veel vinden van wat je wellicht nog wilt weten. Je hebt inmiddels toegang tot de rest van het forum. Veel plezier,
Pim
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Ha Yvon welkom ! Wat een magisch moment he, als je aller eerste kever uit zn cocon komt !!!
Welkom Yvonne, veel plezier op dit forum!
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.