Fred
-
- Ei
Fred
Hoi ik ben Fred en woon in den Helder. Ik heb in het verleden wat pachnoda's gekweekt. Dit om de dola's voor mijn kameleons te gebruiken. Ondertussen vindt ik dit zonde en wil ik wat andere soorten ( kleuren en verschijningen) proberen.. en uiteraard zij tips altijd welkom van ervaren liefhebbers.
Welkom Fred!
Leuk dat je het keveren een kans geeft.
En inderdaad, wat Pim ook zegt, voor je het weet ben je besmet met het kevervirus!
Heb je misschien al een soort op het oog welke je zou willen gaan houden?
Groeten,
Ben
Leuk dat je het keveren een kans geeft.
En inderdaad, wat Pim ook zegt, voor je het weet ben je besmet met het kevervirus!
Heb je misschien al een soort op het oog welke je zou willen gaan houden?
Groeten,
Ben
-
- Ei
Bedankt voor de reacties.
Ik ben nieuw en heb Pachnoda marginata peregrina. Dat is de gedoodverfde beginnerssoort, nietwaar... Nu kijk ik eerst naar Pachnoda, Eudicella of andere eenvoudige soorten... Kleur doet een boel..
Ik ben nieuw en heb Pachnoda marginata peregrina. Dat is de gedoodverfde beginnerssoort, nietwaar... Nu kijk ik eerst naar Pachnoda, Eudicella of andere eenvoudige soorten... Kleur doet een boel..
Hoi Fred,
Welkom! Gezien je al met pachnoda's gekweekt hebt voor je kameleon zul je de fijne kneepjes van het keverkweken snel onder de knie krijgen. Mocht je interesse hebben, ik heb nog Chlorocala africana africana, Cyprolais aurata, Stephanorrhina guttata guttata en Eudicella aethiopica in de aanbieding
Veel plezier en succes toegewenst
Welkom! Gezien je al met pachnoda's gekweekt hebt voor je kameleon zul je de fijne kneepjes van het keverkweken snel onder de knie krijgen. Mocht je interesse hebben, ik heb nog Chlorocala africana africana, Cyprolais aurata, Stephanorrhina guttata guttata en Eudicella aethiopica in de aanbieding

Veel plezier en succes toegewenst