nieuw hier

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
mabeline
L1

nieuw hier

Bericht door mabeline »

Hallo Allemaal,

Ik ben hier viavia op het forum gekomen

Vind het erg leuk om alle soorten kevers voorbij te zien komen en meer over ze te leren.
Helaas vind mijn vriend het helemaal niets en krijg ik het er niet doorheen om ook een bak neer te zetten

Geniet dus maar gewoon van jullie foto´s en verhalen

Met vriendelijke groet

Diana
Met vriendelijke groet

Diana
Bahamut
Moderator

Bericht door Bahamut »

Welkom Diana hier!

Jammer dat je vriend zo moeilijk doet omtrent kevers. Ze zijn nochtans erg rustig en hebben geen enkele invloed op het huishoudelijke leven. ;)
mabeline
L1

Bericht door mabeline »

Dankje voor het welkom.

Ja maar hij vind ze vies en is bang dat we niet meer naar de camping kunnen of op vakantie
omdat niemand er voor wil zorgen
Echter heb ik nog 2 honden en 5 katten, waar ik heel blij mee ben, ben dus niet helemaal huisdierloos
Met vriendelijke groet

Diana
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima

Bericht door Hansje Pansje »

Ha Diana en welkom !
Jammer dat je vriend het niks vind... :cry: Mocht de verzorging zijn enigste hindernis zijn, zou je misschien aan de katten oppas kunnen vragen of ze evt in de vakantie gelijk de kevertjes eens in de paar dagen een cupje jellie in het hok zou willen leggen... :twisted: Mocht dat geen probleem zijn dan heeft hij ook geen punt meer.... Tja ik weet het, ut klinkt makkelijker dan gedaan... Als het maar om 1 terra gaat van vervoerbare afmetingen kan ie in je vakantie ook met bak en al naar een logeer adres !
Peter
Parend imago

Bericht door Peter »

Je kan beginnen met teken in de vacht van je katten en langzaam naar grotere insecten over gaan. :D
Welkom trouwens!
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.
mabeline
L1

Bericht door mabeline »

Dank voor het welkom.

Ik heb bij mijn ex altijd slangen en agamen gehad, en ik mis de terrariums in huis.
Ik vind een terrarium van 50x30x30 een mooie afmeting.
Zoveel werk is dat niet, maar hoe ik het ook went of keert, er zijn vele bezwaren van zijn kant.
Het is extra tijd en werk, ze zijn vies, we hebben al huisdieren etc etc.
Maar goed, ik heb een ijzeren wil ;-)
Voorlopig geniet ik van jullie verhalen, ervaringen en foto´s
Met vriendelijke groet

Diana
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima

Ha ha beetje girlpower inzetten en zielig koppie trekken ! Heb je niet de beschikking over een vrije kamer waar je je hobby kamer van zou kunnen maken ? Die van mij vind het best zolang het maar op mn hobbykamer is ! Is anders niet om te kopen ? Seisoenskaart, abonnementje topgear ofzo ?! :mrgreen:
mabeline
L1

Bericht door mabeline »

ik ben sinds kort bij hem gaan inwonen en alle kamers zijn hier bezet
3 kinderkamers, woonkamer met keuken
onze eigen slaapkamer, 2 badkamer en een kantoortje, wat nooit gebruikt wordt
geloof nooit dat ik die voor een deel kan toeeigenen.

had dit eigenlijk een paar maanden eerder moeten doen, dan waren ze gewoon meeverhuist :?

maar goed een abonnementje top gear is geen gek idee, seizoenskaart voor de voetbal,
ik begin een opening te zien :lol:
Met vriendelijke groet

Diana
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima

Ha ha beetje geven en nemen en vooral compromissen ! En ook reuze eudicatief voor de kinderen ! Kun je hun ook niet bij papa laten jengelen om die leuke schattige kevertjes (ahhh toe nou pap) ?!? Ha ha elke vent heeft zn prijs !
mabeline
L1

Bericht door mabeline »

de kinderen zijn opgevoed dat alles van buiten vies is, dus die zullen er niet op zitten te wachten, laat staan dat ze er om gaan vragen.
maar goed, ik heb mijn zinnen erop gezet, dus uiteindelijk.....
Met vriendelijke groet

Diana
Plaats reactie