Net uitgekomen grote Mecynorhina
Net uitgekomen grote Mecynorhina
Hierbij een net uitgekomen Mecynorhina torquata ugandensis, grootgebracht op zijderupsenpoeder. Deze meet 7cm en heeft een behoorlijk grote hoorn. Als larve woog hij iets onder de 50 gram.
Sow! Goed bezig Pim! Hopelijk gaan er bij mij ook van die prachtige knapen uitkomen. Voor nu ga ik gewoon door met jaloers zijn 

- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Wow wat een knoeperd ! Prachtig
Zijn er ook dames in aantocht ?!

Dames komen er wel aan, maar duurt nog even. Hopelijk houdt deze jongen het lang genoeg uit totdat er vrouwtjes zijn.
Netjes!! De 7 cm moet ik nog voorbij. Heb je flakesoil gebruikt, of het "standaard" substraat?
Prachtig dier
Keverliefhebber uit Wijchen
''Wat je geeft is wat je krijgt''
''Wat je geeft is wat je krijgt''
Hoi Ewoud, deze is op standaard substraat (blad en hout) grootgebracht. Zou flakesoil nog wel willen proberen, maar denk niet dat ik hier in de tuin zulk stinkend spul kan houden.ewoud schreef:Netjes!! De 7 cm moet ik nog voorbij. Heb je flakesoil gebruikt, of het "standaard" substraat?

Super mooie kleuren ook, respect!
Zeer knappe kerel Pim!
7 cm is alvast een heel mooi resultaat (en de kleuren zijn ook erg mooi, zeer representatief voor M. t. ugandensis).
7 cm is alvast een heel mooi resultaat (en de kleuren zijn ook erg mooi, zeer representatief voor M. t. ugandensis).