nee ik heb ze binnen gehouden en niet koud gezet het duurde gewoon langer denk ik. ik dacht zelfs ff dat ze dood waren maar gelukkig niet.
er zit helaas geen mannetje tussen daar had ik erg op gehoopt, en stiekem ook dat jij een mannetje had voor een kweekje. het zijn 2 vrouwtjes en ze zien erg goed uit geen misgroeing ofzo erg actief en vreten alles op.
Mijn nieuwe aanwinst
0.0.4 dynastes satanas
0.0.2 dynastes hercules morishimai
ik ben vandaag naar de tattoo shop geweest om een sleeve te zetten en heb die gast een prachtige tattoo laten zetten en dit is het resultaat na de eerste sessie,hij is vers dus hij moet nog genezen.
0.0.4 dynastes satanas
Ziet er mooi uit
schitterend.

hier een iets betere foto
0.0.4 dynastes satanas
Ten eerste: zeer knappe tattoo (zo te zien meteen D. h. paschoali, één der mooiste ondersoorten!
).

Ivm met mannetjes, al mijn volwassen kevers zijn jammer genoeg reeds enkele maanden dood, sorry. Ik heb ondertussen alweer vroege L3 larven zitten...romano schreef:nee ik heb ze binnen gehouden en niet koud gezet het duurde gewoon langer denk ik. ik dacht zelfs ff dat ze dood waren maar gelukkig niet.
er zit helaas geen mannetje tussen daar had ik erg op gehoopt, en stiekem ook dat jij een mannetje had voor een kweekje. het zijn 2 vrouwtjes en ze zien erg goed uit geen misgroeing ofzo erg actief en vreten alles op.
ahhh helaas tom jammer dat te horen maar had dat al een beetje verwacht, zag namelijk ook je eerdere berichten 
helaas moet ik et dan met deze dames doen en er maar van genieten.

helaas moet ik et dan met deze dames doen en er maar van genieten.
0.0.4 dynastes satanas
Een oude foto gevonden
0.0.4 dynastes satanas
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima