Hallo! ik ben Ramiro,
Sinds kort eigenaar van koppel prosopocoilus astacoides, een koppel chalcosoma caucasus
4 phalacrognathus muelleri larven , 2 psg 9 - Extatosoma tiaratum en 1 psg 10 – Phyllium bioculatum..
Ik ben vooral geïnteresseerd in het kweken van dynastidae en lucanidae kevers..
Ben student Beeldhouwkunst en ben momenteel dus ook bezig met mijn hobby te combineren met mijn studies, wat momenteel mijn tijd in beslag neemt!
Heb vele vragen, en hoop veel te leren!
Hallo ik ben Ramiro
Hoi Ramiro,
Welkom op het forum! Leuk dat je jezelf voorgesteld hebt. Ik ben benieuwd Hoe jij jouw studie en hobby combineert. Maak je beelden van kevers? Waar studeer je? Hier kan je alvast je hart ophalen aan de vele info die je hier kan vinden. Zeker nu je toegang hebt tot de rest van het forum. Veel plezier,
Pim
Welkom op het forum! Leuk dat je jezelf voorgesteld hebt. Ik ben benieuwd Hoe jij jouw studie en hobby combineert. Maak je beelden van kevers? Waar studeer je? Hier kan je alvast je hart ophalen aan de vele info die je hier kan vinden. Zeker nu je toegang hebt tot de rest van het forum. Veel plezier,
Pim
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Ha Ramiro en hartelijk welkom op het forum ! Wow je hebt mooie dieren zitten
Ik ben ook erg benieuwd naar je projecten beeldhouden/kevers (foto's mag maar niets hoeft
). Je kunt hier alle vragen kwijt, er zijn altijd leden die een antwoord hebben op je vragen ! Ik wens je veel plezier.

danku! danku!
Ik ben momenteel geen beelden van kevers aan het maken maar rond terraria aan het werken,
als ik iets af heb zal ik het posten!
Ik ben momenteel geen beelden van kevers aan het maken maar rond terraria aan het werken,
als ik iets af heb zal ik het posten!