Hoi Allemaal
Ik kom me netjes voorstellen zoals dat hoort op een forum (en moet:) Ik ben Jeroen en ben via interesse naar een paludarium op dit forum terecht gekomen. Ik werd via vrienden geïnteresseerd in het houden van een paludarium en ben zodoende naar een aantal reptielen winkels geweest. Hier waren ook kevers (die niet als voer dienen) te zien. Ik ben gelijk enthousiast geworden door de mooie kleuren en bouw van kevers en insecten. Dus na wat zoeken en info graven ben ik hier terecht gekomen om meer info te krijgen over kevers.
Ik heb mijn wens voor een paludarium even in de koelkast gezet omdat ik even weinig geld heb. Graag zou ik nu een neushoornkever(s) willen kweken maar ben ook benieuwd naar andere mooie kevers. Ik heb begrepen dat dit zonder vrij veel investering gedaan kan worden.
Ik ben ook niet geheel onbekend met het glazen huis in de huiskamer; ik heb al enkele jaren een groot aquarium (2 meter) waar ik erg blij mee ben. Ik zal proberen een mooie foto te plaatsen. Mocht de kever zich aandienen zal ik daar ook foto's van maken natuurlijk
http://i25.photobucket.com/albums/c54/r ... C04231.jpg
Groetjes Jeroen
Vers vlees voor het forum
Vers vlees voor het forum
Laatst gewijzigd door rejoen op di 16 okt 2012, 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoi Jeroen,
Welkom op het forum! Na je voorstelbericht heb je nu toegang tot de rest van het forum. Heel veel plezier hier.
Pim
Welkom op het forum! Na je voorstelbericht heb je nu toegang tot de rest van het forum. Heel veel plezier hier.
Pim
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Ha Jeroen, welkom op het forum ! Mooie blikvanger heb jij in de kamer staan ! Wat voor bewoners zitten erin ? Kevers zijn een erg leuke hobby die niet veel hoeft te kosten. Als je er eenmaal aan begint ben je het paludarium zo vergeten 

Hoi Hansje Pansje
Thanks, op dit moment heb ik een aantal maanvissen, mesbladvis, schooltje roodkopzalmen, schooltje glasmeervallen en een goudaal. En idd het is een aardige blikvanger
Wat betreft de kosten denk ik dat het idd mee zal vallen. Heb nu de spullen klaarstaan voor mijn lading larven en krijg deze begin volgende week binnen. Het paludarium lijkt me nog steeds mooi hoor maar ik denk dat ik me kevers ook aardig ga vermaken
Thanks, op dit moment heb ik een aantal maanvissen, mesbladvis, schooltje roodkopzalmen, schooltje glasmeervallen en een goudaal. En idd het is een aardige blikvanger

Wat betreft de kosten denk ik dat het idd mee zal vallen. Heb nu de spullen klaarstaan voor mijn lading larven en krijg deze begin volgende week binnen. Het paludarium lijkt me nog steeds mooi hoor maar ik denk dat ik me kevers ook aardig ga vermaken

- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Wat heb je voor larven besteld ? De beoogde neushoornkever ? Leuk dat je volgende week van start ga