Hallo iedereen! Ik ben erg geïnteresseerd in kevers. Ik bekijk vaak filmpjes enzo hoe ik ze zou moeten kweken. Krijg niet zo vaak informatie bij de filmpjes. Ik dacht opeens: ik ga kijken voor een forum! Ik kwam op deze. Ik denk dat ik hier meer info krijg! Ik zou het fijn vinden voor goede info en al die dingen! Ik hoop dat jullie mij goed kunnen leren hoe ik dat doe.
Leuk dat je het forum gevonden hebt en je aangemeld hebt. Hoe ben je tot jouw interesse voor kevers gekomen? Altijd leuk om te horen hoe iemand bij kevers uitgekomen is.
Informatie over de kevers die je eventueel wilt gaan houden zal je hier zeker vinden! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum, dus heel veel plezier!
Welkom!
Kijk dan maar vooral bij de afdeling "caresheets". Daar staat reeds een schat aan informatie over het hoe kweken en houden van verschillende keversoorten.
Ha Stijn hartelijk welkom op het forum ! Heb je een voorkeur voor een bepaald soort kever ? Mocht je vragen hebben kun je ze altijd in een van de topics stellen, er is altijd wel een lid aanwezig die je graag antwoord wilt geven ! Have fun !