nick stelt zich voor
nick stelt zich voor
hi,
Ik ben nick, 15 jaar uit Vlaams-Brabant, en ik heb nu nog enkel maar wandelende takken maar ik kan niet wachten om met de keverhobby te beginnen. Van wata's heb ik nu psg 270 en de seksuele kweek van psg 195. En ik studeer biotechnieken(biologie op chemisch niveau) in Vilvoorde. Ik hoop hier nog een leuke mensen op het forum te ontmoeten!
groetjes
Ik ben nick, 15 jaar uit Vlaams-Brabant, en ik heb nu nog enkel maar wandelende takken maar ik kan niet wachten om met de keverhobby te beginnen. Van wata's heb ik nu psg 270 en de seksuele kweek van psg 195. En ik studeer biotechnieken(biologie op chemisch niveau) in Vilvoorde. Ik hoop hier nog een leuke mensen op het forum te ontmoeten!
groetjes
Hoi Nick,
Leuk dat je jezelf voorgesteld hebt. Welkom op het forum! We zijn wel benieuwd hoe je met kevers in aanraking gekomen bent en hoe jouw interesse gewekt is. Ieder geval kun je nu heel veel informatie vinden nu je toegang tot de rest van herformuleren hebt. Heel veel plezier.
Pim
Leuk dat je jezelf voorgesteld hebt. Welkom op het forum! We zijn wel benieuwd hoe je met kevers in aanraking gekomen bent en hoe jouw interesse gewekt is. Ieder geval kun je nu heel veel informatie vinden nu je toegang tot de rest van herformuleren hebt. Heel veel plezier.
Pim
welkom
psg 1,Psg 5,psg 9,Psg 270,Baardagaam,Pachnoda marginata peregrina,Morio,
Eudicella euthalia bertherandi
Eudicella euthalia bertherandi
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Ha Nick, hartelijk welkom op het forum ! Leuk dat je aan de kever hobby wilt gaan beginnen, goede keuze 

Als ik zo aan het zoeken ben over wata's en ik op een forum een lid met een foto van zo een mooi kleurrijk beestje vind ik dat geweldig! ik begin er dan wat meer over op te zoeken maar ik vind dat er echt weinig over te vinden is. en dan heb ik na (heeeeeeeeeeeeeeeel) lang zoeken dit forum gevonden, en ben ik nog enthousiaster geworden.Pim schreef:Hoi Nick,
Pim
Leuk om te lezen, Nick!
Je bent 15 en je studeert biotechnieken!? Lijkt mij knap pittig. Succes er mee!
Ghanese miljoenpoot, Pachnoda Marginata Peregrina, Felis catus, Neocaridina sp. tiwarii, Pomacea diffusa, Anatome Helena,Mus domesticus, Oniscus asellus, Armadillium vulgare, Polydesmus angustus, Arion rufus, Cepaea nemoralis
Welkom
Welkom mede-Vilvoordenaar,
Zit je toevallig op het KTA Horteco?
Mvg,
Tom
Zit je toevallig op het KTA Horteco?
Mvg,
Tom