hallo,
ik ben Bas en ik was laatst op vivarium om naar garnalen en hagedissen te kijken maar toen ik boven kwam zag ik prachtig gekleurde en gigantische kevers. dit sprak mijn wel erg aan om thuis meer info over te gaan zoeken. Het zou niet zo moeilijk zijn om info te zoeken want bij de stand van de kevers kreeg ik een kaartje met deze site. dus ik heb me aangemeld om hier meer info te zoeken over soorten kevers en ervaring van andere mensen te bekijken om zelf ook te beginnen met het houden van kever.
groeten,
Bas
Hallo ik ben...
Hey Bas,
Welkom op het forum en succes met het inlezen !
Welkom op het forum en succes met het inlezen !
Welkom
-
- L2
Welkom...
Hoi Bas,
Welkom op het forum. Leuk dat je afgelopen weekeinde ook op Vivarium was en natuurlijk leuk dat onze stand jou kon verrassen met de kevers. Dat is tenslotte waar we het voor doen! Nu je jezelf voorgesteld hebt, heb je toegang gekregen tot de rest van het forum, met een schat aan informatie. Hele veel plezier!
Pim
Welkom op het forum. Leuk dat je afgelopen weekeinde ook op Vivarium was en natuurlijk leuk dat onze stand jou kon verrassen met de kevers. Dat is tenslotte waar we het voor doen! Nu je jezelf voorgesteld hebt, heb je toegang gekregen tot de rest van het forum, met een schat aan informatie. Hele veel plezier!
Pim
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Dag Bas, leuk dat je de weg naar het forum gevonden hebt ! Veel lees plezier 

welkom Bas