Hallo,
Ik ben Ron. Ik hou me al jaren bezig met loopkevers en af en toe kweek ik ze met wisselend succes. Maar sinds kort hebben ook Cetoniden m'n belangstelling. Al een tijdje gaat het goed met Pachnoda's die als voer voor hagedissen verkocht worden, maar ik zou ook graag andere en grotere soorten kweken. Ik heb begrepen dat Eudicella's ook relatief makkelijk zijn. Is er makkelijk aan larven te komen?
mvg.
Even voorstellen
Welkom Ron, Annette en ik verkopen op het moment Eudicella smithi bertherandis. Kweek je op het moment ook loopkevers? Hoe gaat de verzorging van deze gasten in zijn werk?
Ik heb je toegang gegeven tot de rest van het forum
Ik heb je toegang gegeven tot de rest van het forum
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Ha Ron welkom !
Welkom Ron 
Pachnoda's en Eudicella's zijn de beste beginnerssoorten en allebei vrij makkelijk aan te komen

Pachnoda's en Eudicella's zijn de beste beginnerssoorten en allebei vrij makkelijk aan te komen

Mecynorhinella ugandensis
Pachnoda fissipuncta aemula
Eudicella trilineata interruptefasciata
Pachnoda fissipuncta aemula
Eudicella trilineata interruptefasciata