Ik ben Zina, ik ben bijna 24 jaar, moeder van zoontje Noah van 1 jaar en vriendin van Richard 26 jaar.
We hebben een oude hobby van mijn vriend weer op gestart, namelijk wandelende takken. We zijn nu in het bezit van de psg 1 (nimfen), psg 9 (eitjes) en de psg 278 (eitjes) Ook hebben we 3 Hierodula membranacea L2 besteld (bidsprinkhaan) en we zijn in afwachting van Achrioptera fallax eitjes (wandelende tak). Deze worden momenteel vers gelegd.

Omdat er veel mensen zijn die meerdere soorten insecten houden, leek het me leuk me ook in andere soorten te verdiepen. Zo begrijp ik beter waar over gekletst wordt op de verschillende forums.
Mijn vriend en ik vinden insecten zo leuk omdat je erg veel plezier hebt van een beestje wat relatief weinig kosten met zich mee brengt. Ook vragen deze diertjes geen uren werk per dag, waardoor dit goed te combineren is met ons dagelijks leven. Dit klinkt misschien een beetje gek, maar we houden hier heel bewust rekening mee. We willen dieren niet tekort doen en alle aandacht en verzorging die ze nodig hebben ook daadwerkelijk kunnen bieden.
Ik hoop hier veel te kunnen leren en afentoe gezellig mee te kletsen.
Groetjes Zina