Hallo allemaal,
Ik ben Ricardo 30 jaar. Ik hou me altijd al bezig met terrarium dieren vooral reptielen en ik heb 5 aquariums staan waarvan vier met garnalen en kreeften. Ik heb heel lang vogelspinnen gehouden maar door verhuizing had ik de ruimte niet meer en nu ben ik weer verhuist en heb ik wel weer veel ruimte. Ik zit te denken of ik nu weer vogelspinnen wil gaan houden of is wat anders zoals kevers.
Ik heb me aangemeld omdat ik eerst veel dingen wil lezen en leren over de beesten en kijken of het wel echt iets voor mij is.
Groetjes Ricardo.
Even voorstellen.
welkom
psg 1,Psg 5,psg 9,Psg 270,Baardagaam,Pachnoda marginata peregrina,Morio,
Eudicella euthalia bertherandi
Eudicella euthalia bertherandi
Hoi Ricardo,
Leuk dat je je aangemeld hebt op ons forum. Nu je aan het kijken bent of kevers iets voor je zijn, kan je hier de juiste informatie halen. Pas wel heel erg op, want als je eenmaal begint is het kevervirus niet meer te stoppen en blijf je er mee bezig! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Heel veel plezier.
Groeten,
Pim
Leuk dat je je aangemeld hebt op ons forum. Nu je aan het kijken bent of kevers iets voor je zijn, kan je hier de juiste informatie halen. Pas wel heel erg op, want als je eenmaal begint is het kevervirus niet meer te stoppen en blijf je er mee bezig! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Heel veel plezier.
Groeten,
Pim
welkom
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Ha Ricardo een heel hartelijk welkom op het forum. Ha ha ik zeg de kevers !
Welkom 

Cyprolais aurata
Cyprolais hornimani
Pachnoda aemula
Pachnoda marginata peregrina
Cyprolais hornimani
Pachnoda aemula
Pachnoda marginata peregrina
welkom Ricardo