Rozen kevers
Rozen kevers
Wat eten rozen kevers het liefst aan fruit en welke beete jelly's vinden ze het lekerst
psg 1,Psg 5,psg 9,Psg 270,Baardagaam,Pachnoda marginata peregrina,Morio,
Eudicella euthalia bertherandi
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Banaan en appel gaan er altijd prima in, ander soort zoet fruit moet je gewoon uitproberen. De banaan jelly is hier meestal favoriet maar melk eten ze ook.
Oke
Misschien even verduidelijken.
Hansje bedoelt de jellysmaak 'melk', dit zijn de witte jellies.
Niet dat je melk uit het pak aan je kevers geeft
Ik zie het reclamespotje al voor me: "Melk is goed voor elk" ...... ruim genomen.
Hansje bedoelt de jellysmaak 'melk', dit zijn de witte jellies.
Niet dat je melk uit het pak aan je kevers geeft

Ik zie het reclamespotje al voor me: "Melk is goed voor elk" ...... ruim genomen.
Chlorocala africana, africana, Eudicella euthalia bertherandi, E. gralli aeleri, E. gralli hubini, Mecynorhina torquata ugandensis
HahahahahaHahahahaha
Ik zag dus inderdaad een schoteltje melk voor me.
Tsja als je ook al kattenbrokjes in het terrarium gooit, lijkt dit niet meer zo heel bizar.

Tsja als je ook al kattenbrokjes in het terrarium gooit, lijkt dit niet meer zo heel bizar.
Laat die kattenbrokjes ook maar zitten hoor.
Zonder worden je larven ook groot en krijg je niet zo snel last van vervelende gasten (mijten).
Pas bij soorten die een hapje eiwit niet versmaden kun je wel eens wat brokjes toevoegen, maar bij de beginnerssoorten zorgt het alleen voor problemen.
Zonder worden je larven ook groot en krijg je niet zo snel last van vervelende gasten (mijten).
Pas bij soorten die een hapje eiwit niet versmaden kun je wel eens wat brokjes toevoegen, maar bij de beginnerssoorten zorgt het alleen voor problemen.
Chlorocala africana, africana, Eudicella euthalia bertherandi, E. gralli aeleri, E. gralli hubini, Mecynorhina torquata ugandensis
ja moeten de larven perse eten en wat?
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima

Zoals word aangegeven hebben sommige soorten (vaak de soorten met een hoorn en hout etend) behoefte aan extra proteine die je dan makkelijk kan aanbieden in de vorm van een kattenbrokje of kooikarper pellet.
Oké bedankt