Hallo allemaal,
Ik studeer Biologie in Antwerpen en ben gefasineerd door insecten!
Zelf hou ik wandelende takken, kevers en kakkerlakken!
Door mij aan te melden bij dit forum hoop ik veel meer bij te leren!
Groeten,
Wietse
Wietse
En welkom Wietse! Zo jij hebt al een hele collectie! Ik zou bijna zeggen: daar mogen geen kevers in ontbreken. Ik heb je toegang gegeven tot de rest van het forum. Veel plezier!
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.
welkom
psg 1,Psg 5,psg 9,Psg 270,Baardagaam,Pachnoda marginata peregrina,Morio,
Eudicella euthalia bertherandi
Eudicella euthalia bertherandi
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Ha Wietse heel hartelijk welkom op het forum ! Welk soort kever heb je zitten ? Gaat het tijdens je opleiding wel eens over de kever ? of zijn het de insecten in het algemeen ?
welkom
-
- L1
Welkom Wietse,
Ik studeer zelf ook biologie, dan wel in Leuven.
En ik heb ook kevers en wata's (de PSG 9, 195 en 270 en dan nog eitjes van verschillende soorten).
Welke soorten heb je?
Win
Ik studeer zelf ook biologie, dan wel in Leuven.
En ik heb ook kevers en wata's (de PSG 9, 195 en 270 en dan nog eitjes van verschillende soorten).
Welke soorten heb je?
Win
welkom
Bedankt allemaal!
en sorry voor het late antwoord!
Heb momenteel nimfen van psg 1, 9 en 270 en 290
Verder nog eitjes van psg 23, 84 en 272
Van de kevers heb ik larven van Eudicella smithi bertherandi, Pachnoda aemula en Eudicella morgani!
In de studie wordt niet veel over kevers verteld, wel heb ik dit jaar een werk gemaakt rond het vechtgedrag van Dorcus titanus! Dat was zeer interessant!
To WinfriedVertommen: In het hoeveelste jaar zit je?
en sorry voor het late antwoord!
Heb momenteel nimfen van psg 1, 9 en 270 en 290
Verder nog eitjes van psg 23, 84 en 272
Van de kevers heb ik larven van Eudicella smithi bertherandi, Pachnoda aemula en Eudicella morgani!
In de studie wordt niet veel over kevers verteld, wel heb ik dit jaar een werk gemaakt rond het vechtgedrag van Dorcus titanus! Dat was zeer interessant!
To WinfriedVertommen: In het hoeveelste jaar zit je?