Hallo!
Hallo!
Hallo!
Ik ben Leonie en al een hele tijd ben ik bezig met bidsprinkhanen (Phyllocrania paradoxa), ongeveer een jaar geleden kwam ik Pachnoda marginata peregrina Larven tegen. Zijn nu volwassen en gaat goed samen met de bidsprinkhanen in één terrarium! De kevers hebben inmiddels voor nakomelingen gezorgd en zit ik nu met een stuk of 50 larven, in de maten xs, s, m, l en xl!!! Het loopt lekker uit de hand haha! Ze zijn echt erg leuk, maar ga nou ook op zoek naar andere soorten/ kleuren fruitkevers.
Groetjes Leonie
Ik ben Leonie en al een hele tijd ben ik bezig met bidsprinkhanen (Phyllocrania paradoxa), ongeveer een jaar geleden kwam ik Pachnoda marginata peregrina Larven tegen. Zijn nu volwassen en gaat goed samen met de bidsprinkhanen in één terrarium! De kevers hebben inmiddels voor nakomelingen gezorgd en zit ik nu met een stuk of 50 larven, in de maten xs, s, m, l en xl!!! Het loopt lekker uit de hand haha! Ze zijn echt erg leuk, maar ga nou ook op zoek naar andere soorten/ kleuren fruitkevers.
Groetjes Leonie
Welkom Leonie, mooie binnenkomer met zulke foto's! Knap gedaan! Ook leuk om te horen dat je ze samenhoud met bidsprinkhanen. Voor nieuwe kevers kun je het beste even bij de Te koop / te ruil sectie kijken.
Ik heb je toegang gegeven tot de rest van het forum. Veel plezier!
Ik heb je toegang gegeven tot de rest van het forum. Veel plezier!
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Ha Leonie en hartelijk welkom op het forum ! Wat een prachtige foto's heb je gemaakt zeg ! Leuk dat de kweek zo goed gaat en dat je wilt gaan uitbreiden...
Welkom Leonie, prachtige foto's!
welkom. heb je een goto van het totaalplaatje?
Hey,
Wat een mooi welkom hier! Bedankt!
Ik ben al aardig aan het rondsnuffelen hier en ben al meer te weten gekomen over kevers!
Hier nog een foto van een bidsprinkhaantje en nieuwe terrarium. Is nog een beetje kaal, meer groen en hout is onderweg!
Groetjes Leonie
Wat een mooi welkom hier! Bedankt!
Ik ben al aardig aan het rondsnuffelen hier en ben al meer te weten gekomen over kevers!
Hier nog een foto van een bidsprinkhaantje en nieuwe terrarium. Is nog een beetje kaal, meer groen en hout is onderweg!

Groetjes Leonie
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Dat ziet er heel goed uit ! Mooie bak zo met echt groen en die achterwand erin !
ziet er mooi uit 

ziet er inderdaad prachtig uit , en mooie foto's ook .