Hé allemaal
Hé allemaal
Wilde me ff voorstellen, ben Han, 43jr en woon in het kleine witte stadje Thorn maar dat belet ons (mijn vrouw en ik en 2 dochters) niet om een hele verzameling dieren te houden. Naast de "normale"
dieren: kippen, parkiet, dwerghamster, goudvissen, muizen. Hebben we ook nog roodwang schildpadden, vuurbuik padjes, australische wateragamen, diverse soorten wandelende takken, mexicaanse roodknie vogelspin en sinds kort Pachnoda marginata peregrina, vandaar dat ik hier eens kom kijken voor info en wie weet wel meer soorten kevers ga houden. Gegroet allemaal, Han

Welkom Han, leuk dat je erbij komt! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum.
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.
welkom
Welkom Han
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Dag Han en heel hartelijk welkom op het forum ! Ha ha bereid je maar vast voor op het kever virus ! Het "en wie weet wel meer soorten kevers ga houden" is onvermijdelijk