Hallo Ik ben Joris,
Ik kom uit Maasmechelen in België en wil beginnen met kevers.
Veel ervaring met wandelende takken maar wil me nu verdiepen in kevers houden.
Ik hoop een leuke tijd hier te hebben.
Hallo,
Hoi Joris, welke wandelende takken heb je al gehad? Wat voor kevers ben je van plan te nemen? Ik heb je toegang gegeven tot de rest van het forum. Veel plezier!
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.
In totaal 23 soorten gehad. Nu ben ik alleen nog maar in het bezit van wandelende bladeren.Peter schreef:Hoi Joris, welke wandelende takken heb je al gehad? Wat voor kevers ben je van plan te nemen? Ik heb je toegang gegeven tot de rest van het forum. Veel plezier!
Wil die ruimte nu gebruiken voor kevers. Ik zou het niet weten met welke te beginnen.
Tips voor te beginnen ?
Ja, kijk eens naar de caresheets die hier op het forum staan en kijk eens rond in de fotohoek. Je kunt ook even op het forum zoeken naar "beginnerssoort"
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.
welkom Joris
de makkelijkste kevers om mee te beginnen zijn Pachnoda, Eudicella en Chlorocala soorten
de makkelijkste kevers om mee te beginnen zijn Pachnoda, Eudicella en Chlorocala soorten
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Ha Joris , welkom op het forum ! Zooo dan 23 soorten
dat moet me een gesleep met voer takken zijn ! Gelukkig zijn kevers minder tijdrovend
Zoals Jeroen al zei; Pachnoda, Eudicella en Chlorocala's zijn ideale beginners soorten...

Zoals Jeroen al zei; Pachnoda, Eudicella en Chlorocala's zijn ideale beginners soorten...
welkom