Bij deze kom ik me even voorstellen. Ik ga het echte leven door als Gilles en studeer Biologie aan de UGent (nu volop bezig met de laatste herexamens :p ). Ik ben sinds kort begonnen met de terrarium hobby (heb sinds mei mij eerste kameleon een Furcifer pardalis 'Nosy Be' en sinds Juli heb ik er een Trioceros jacksonii xant erbij ). Daar ik sinds ik mijn kameleon heb steeds voederdieren in huis heb wou mijn kleine broer (5jaar) graag sprinkhanen hebben. Na wat overleg met de ouders waren we het er over eens dat het wandelende takken zouden worden.
In mijn zoektocht naar wandelende takken ben ik bij Phasmwave terecht gekomen en zo dan uiteindelijk in de insecten wereld beland

Momenteel heb ik psg 260 zitten (mijn broertje zijn takken dus), psg 18 is op weg. Buiten mijn voederdieren heb ik nog Stilpnochlora couloniana (bladsprinkhaan) zitten in de hoop om samen met Phasmwave een kweek op te kunnen starten en heb ik nog cocons hangen van Attacas atlas en Rothschildia lebeau inca (en ben op dit moment Actais selene aan het opkweken).
Nu, hoe ik bij kevers ben beland... In mijn zoektocht naar wat andere voederdieren voor mijn kameleon kwam ik op Dola's uit, dikke witte kever larven. Mijn kameleon zag deze echter niet zitten dus ik zat daar met mijn larven, maar het duurde niet lang voor deze allen een cocon begonnen te maken, en nu zit ik met 8 kevers

Dit gebeuren en het uitstapje aan Phasmwave zijn opstelling heeft me overtuigd om me wat dieper te verdiepen in het 'keverwereldje'

Voila, dat was het zo wel denk ik

Veel lees plezier