Hoi allemaal

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
kelvy

Hoi allemaal

Bericht door kelvy »

Zal me even voorstellen.

Ik ben kelvy, woon in balen. ben de vriendin van bert.
Na flink zoeken jullie toch gevonden, voor de gene die hem gemist hebben, hij mag volgende week het ziekenhuis verlaten.
dan zal ik wel op mijn donder krijgen heb flink wat in de soep laten lopen, maar al doende veel geleerdt over de keverkweek.

groetjes

Kelvy

http://imageshack.us/photo/my-images/694/p1010287d.jpg/
Laatst gewijzigd door kelvy op do 07 jul 2011, 23:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Peter
Parend imago

Bericht door Peter »

Hey Kelvy, we hadden Bert al gemist!! Wat is er gebeurd? Toch niets ernstigs?!

Welkom in ieder geval. Ik ga je toegang tot de rest van het forum geven.
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.
kelvy

Bericht door kelvy »

Auto ongeluk net voor houten. bijna genezen, maar nu weet ik pas wat stress is.

Kids, kevers, vlinders, werken en naar dat ziekenhuis gaan.

Maar hoe en wat zal hij zelf wel vertellen, je kent hem he? Altijd kalm blijven, niet stressen en zeker niet klagen, maar genieten van het leven, want het is veel te kort.

Desalniettemin ik heb veel verkeerd gedaan en durfde niet teveel te zeggen in het ziekenhuis, want hij is in staat om naar huis te kruipen voor zijn beestjes. De computer was nog beveiligd en ik maar zoeken voor hulp, toch gevonden nu.

Proide plaag gehad, dacht dat het fruitvliegen waren, en ik maar zwijgen in dat ziekenhuis. Nu alles inmiddels maar verteld, zegt hij doodleuk shit happens.

We hebben flink wat over, moest dat maar vast te koop zetten. Kan ik erop?
Peter
Parend imago

Bericht door Peter »

Phoe dat is even schrikken! Wens hem namens ons beterschap!

Ja kan nu inderdaad op het verkoop gedeelte. Wat bedoel je met proide plaag?
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.
Petra
Parend imago

Bericht door Petra »

Ik heb de berichten afgesplitst naar offtopic,
daar is het afgesloten voor meelezers vind dit toch wel iets wat achter de drempel van registratie mag staan.

viewtopic.php?f=12&t=1232
Je eigen gras is groener dan je denkt
Plaats reactie