aankoop Chalcosoma chiron
Tja Mijn mannetje heb ik eens laten proberen te paren in het begin dat ik ze kocht, maar het vrouwtje wou niet. Het mannetje daarentegen wil zeker en vast maar ik geloof dat ik wat te ver woon
Geduld hebben is een schone zaak.
dat is dan echt vet balen romano
@ sam ja ik had mijn chalcosoma ook daar vandaan
@koen ja dat is zeker balen net nu ik ze vandaag wou laten proberen te paren
maar helaas volgende keer maar beter he
dan maak ik ook alles chalcosoma proof
@koen ja dat is zeker balen net nu ik ze vandaag wou laten proberen te paren
maar helaas volgende keer maar beter he

dan maak ik ook alles chalcosoma proof

0.0.4 dynastes satanas
0.0.2 dynastes hercules morishimai
Romano,
Ik heb nog een ouder mannetje dat je even kan "gebruiken".
Zelf omkomen en na een weekje terugbrengen etc etc ...
(als ik het goed heb woon je niet te ver)
pm me even als je wil afspreken.
mvg
Titus
Ik heb nog een ouder mannetje dat je even kan "gebruiken".
Zelf omkomen en na een weekje terugbrengen etc etc ...
(als ik het goed heb woon je niet te ver)
pm me even als je wil afspreken.
mvg
Titus
An inordinate fondness of beetles.
Een goede test om zeker te zijn dat de volwassen kever nog even meegaat is deze optillen en "wegen" tussen je vingers. Heeft die nog wat gewicht zal deze nog wel meegaan; weegt die zo licht als een veder, best niet aankopen dan. Heb ooit C. atlas volwassen koppel bij Grabowitz gekocht voor 40 euros, 1 dag later en ze waren beide dood.
Ik merk dat jullie wel erg snel zoeken naar eieren.
Het beste is het bevrucht vrouwtje te laten doen tot ongeveer 1 à 2 maanden later (indien de bak groot genoeg is, maar dat moet nu wel éénmaal). 1 paring volstaat om het vrouwtje meerdere eitjes te laten leggen.
Ik merk dat jullie wel erg snel zoeken naar eieren.
Het beste is het bevrucht vrouwtje te laten doen tot ongeveer 1 à 2 maanden later (indien de bak groot genoeg is, maar dat moet nu wel éénmaal). 1 paring volstaat om het vrouwtje meerdere eitjes te laten leggen.
ik heb 2 vrouwtjes en 1 mannetje (chalcosoma chiron), nu heeft mijn mannetje 1tje bevrucht ik heb van de week een paar keer de andere willen laten bevruchten. nu wilt het mannetje elke keer het vrouwtje aanvallen in plaats van bevruchten terwijl het vrouwtje wel interesse toont heeft dit nog nut om het voor de 5de keer te proberen? ik heb gisteren het mannetje moeten verwijderen omdat hij haar bijna doormidden brak.
0.0.4 dynastes satanas
zet het mannetje maar even een paar dagen op een rustige plek apart en probeer het dan nog eens.
Stichting Artisklas Haarlem
http://artisklas-haarlem.nl
de kleinste officiële dierentuin van Nederland
http://artisklas-haarlem.nl
de kleinste officiële dierentuin van Nederland