Hallo allemaal,
Ik ben Rowin en ben 19 jaar en kom uit Den Haag. Al vanaf dat ik 10 was ben ik bezig met het houden van insecten.
Vooral wandelende takken en bladeren spreken me aan. Ik bezit momenteel 3 soorten wandelende bladeren (psg 72, psg 128 en psg 278).
Nu wil ik me graag verdiepen in de wereld van de kevers. Ik hoop hier veel informatie op te doen en wat nieuwe mensen te leren kennen!
Groetjes, Rowin
Rowin
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Ha Rowin en een heel hartelijk welkom op het forum ! Je bent een oude bekende van het wandelende takken forum ! Leuk dat je de kevers hebt gevonden ! Wees gewaarschuwd ze zijn nog verslavender dan de takken
Zelf ben ik inmiddels volledig gestopt met de wandelende takken en bladeren omdat ik geen tijd meer heb voor de verzorging (met name het om de dag takken knippen) en ben volledig over gegaan op de kevers...

Ha leuk om weer wat oude bekende op andere forum's tegen te komen. Ik ben dus gewaarschuwd voor deze verslavende hobby haha.
Iedereen bedankt voor het warme welkom en ik hoop veel van jullie te leren! Nu maar eerst veel lezen.
Iedereen bedankt voor het warme welkom en ik hoop veel van jullie te leren! Nu maar eerst veel lezen.