hallo allemaal

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
komkommer
Ei

hallo allemaal

Bericht door komkommer »

ik zal me even voorstellen ik ben milan ik ben 15 jaar en kweek siergarnaaltjes ik heb laatst 2 stellingen in mijn kamer neergezet vandaar dat ik een bakje over had en op vivarium kwam ik bij een stand van dit forum daar 7 kevers gekocht de pachnoda marginata peregrina. 2 vrouwtjes en 5 mannetjes die zitten nu nog in een bakje van 30x20x20 maar morgen gaan ze in een aqua 40 dus 30x30x30 dat was groot genoeg is mij verteld. ik hoop dat ik ook wat kleintjes krijg als ik er genoeg substraat in doe.
vandaag heb ik ze voor het eerst een poging zien doen om te vliegen helaas hadden ze hier niet genoeg plek voor.

is het trouwens normaal dat ze heel veel op elkaar zitten? soms met zijn vieren.

milan
Peter
Parend imago

Bericht door Peter »

Dag Komkommer, ik denk dat ik dan de kevers aan je heb verkocht. Ze zitten elkaar continue boven op elkaar, maar dat is normaal.

Ik heb je toegang gegeven tot de rest van het forum. Veel plezier met je kevers!
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.
Koen
Chalcosoma chiron

Bericht door Koen »

welkom
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima

Bericht door Hansje Pansje »

Ha Milan en gezellig dat je je hebt aangemeld ! Ha ha je het zijn af en toe net een stel circus acrobaten die kevers :lol: Hebgeen idee wat het wereld record van kevers op elkaar is maar ze zijn al goed aan het oefenen dus :D
Op de beurs ben ik voor het eerst in contact gekomen met de garnalen, kreeften en nanobakjes en ik moet zeggen dat er een (prachtige) wereld voor me open ging !
Is de naam Komkommer een verwijzing naar de zeekomkommer ?
komkommer
Ei

Bericht door komkommer »

het record staat nu op met zijn vieren op elkaar :lol:
inderdaat een heel aparte wereld garnalen en kreeften wel erg leuk als je de ruimte heb zou ik zeker eens een paar garnaaltjes proberen.
komkommer is een jaar of 5 geleden begonnen op runescape :oops: elke naam was al in gebruik sinds dien heb ik hem op elk forum gebruikt
Plaats reactie