Hallo allemaal

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
Henri2508
L2

Hallo allemaal

Bericht door Henri2508 »

Ok, ik zal me dan even voorstellen. Ik ben Henri Zomer, nog net 17 jaar oud (bijna 18) en al ruim 6 jaar bezig met het kweken van wandelende takken, bidsprinkhanen, kevers, vlinders en zeer geïnteresseerd in de natuur buiten. Woonachtig in Drenthe (mooie plek, met prachtige natuurgebieden).

Ik heb weer een mooie bak leeg staan, dus ben op zoek naar een leuke keversoort.. maar ja, dat gedeelte mag ik pas bekijken als ik me heb voorgesteld.

Ik hoop me hier verder te kunnen helpen en als ik vragen heb komen ze hier wel te staan :D
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima

Bericht door Hansje Pansje »

Ha Henri (tsjonge het word nog druk met de Henri's hier ;) ) enn welkom ! Met vragen en info ben je hier op het juiste adres !!! Leuk dat je al zo'n brede verzameling insecten hebt ! Ook daar kun je evt info over plaatsen in het topic overige insecten... :D
Pim
Beheerder
Beheerder

Bericht door Pim »

Hoi Henri,

Leuk dat je hier terechtgekomen bent. (pfff, beheerder zijn wordt bijna een dagtaak met zoveel nieuwe aanmeldingen en andere zaken ;) ). Heel veel plezier en nu heb je toegang tot de rest van het forum.

Groeten,

Pim
Henri2508
L2

Bericht door Henri2508 »

@ Hansje Pansje: Tja.. ik kan er niks aan doen :P zo heet ik nu eenmaal. Lol... de andere Henri is ook een goede keverkweker! Die heb ik op verschillende forums als eens voorbij zien komen

@ Bedankt voor de toegang! Ik ga eens even mijn hart ophalen en kijken of er nog wat leuks is aangeboden
Koen
Chalcosoma chiron

Bericht door Koen »

welkom
ivo31
Ei

Bericht door ivo31 »

hee henri,
alles goed? heb me net geregistreerd op dit forum en natuurlijk kom ik ook jouw weer tegen, leuk!
groeten,
ivo
Pim
Beheerder
Beheerder

Bericht door Pim »

Hoi Ivo,

Als je jezelf ook voorstelt, net als Henri, krijg je ook toegang tot de rest van het forum ;)

Groeten,

Pim
Henri2508
L2

Bericht door Henri2508 »

ivo31 schreef:hee henri,
alles goed? heb me net geregistreerd op dit forum en natuurlijk kom ik ook jouw weer tegen, leuk!
groeten,
ivo
Ha die Ivo!

Ja, met mij is alles goed! Grappig dat ik jouw hier weer tref! Hoest met de kweken?

Gr henri
Peter
Parend imago

Bericht door Peter »

Welkom Henri, leuk dat je erbij komt!

@ Pim, ik ben weer terug hoor. Nog niet helemaal up & running maar de spanning is eraf. Bij deze nog even proficiat dat je het allemaal hebt weten te managen tijdens mijn afwezigheid! :bravo:
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.
Plaats reactie